سفر به ميلان

تور اروپا

چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۰۳

سفر به ميلان

۹ بازديد

سفر به ميلان

در اين متن قصد داريم به بررسي سفر به ميلان و نكات لازم براي سفر به اين شهر بپردازيم. اگر قصد سفر به ميلان را داريد بهتر است با مطالب مهم و ضروري در رابطه با اين سفر آشنا شويد، تا بتوانيد سفر راحت تر، ايمن تر و لذت بخش تري داشته باشيد.

ميلان يكي از شهرهاي زيباي ايتاليا مي باشد. كه مساحت آن حدود 77/183 كيلومتر مربع است. همچنين اين شهر جمعيتي حدود 1،324،110 نفر دارد. كه از لحاظ جمعيت دومين شهر پرجمعيت ايتاليا است. علت جمعيت زيادي كه در اين شهر ساكن شده اند اين است كه ميلان از پايتخت هاي مد جهان به شمار مي آيد و در ايتاليا مهمترين مركز مد مي باشد. آب و هواي اين شهر مديترانه اي است. كه داراي چهار فصل با آب و هواي متفاوت مي باشد و بهترين فرصت براي گردشگران تور ايتاليا و تور اروپا براي ديدن اين كشور زيبا است.

[caption id="attachment_11011" align="aligncenter" width="780"]سفر به ميلان سفر به ميلان[/caption]

بهترين زمان براي سفر به ميلان

شهر ميلان داراي آب و هواي مديترانه اي مي باشد. در واقع مي توان گفت همه ماه ها و فصل هاي ميلان زيبايي و جذابيت خاص خود را دارند. آب و هواي  شهر ميلان در ماه فوريه تا دسامبر بسيار گرم مي باشد. اما با وجود اين گرماي شديد باز هم افراد زيادي علاقه مند به سفر به ميلان در اين ماه ها هستند. اگر از آن دسته از افرادي هستيد كه به سفر زمستاني و برگزاري جشن كريسمس علاقه داريد، مي توانيد در ماه فوريه به ميلان سفر كنيد و از كارناوال جذاب اين ماه لذت ببريد. اما بهترين زمان براي سفر به ميلان آوريل و مه مي باشد.

[caption id="attachment_11012" align="aligncenter" width="780"]بهترين زمان براي سفر به ميلان بهترين زمان براي سفر به ميلان[/caption]

جاذبه هاي گردشگري ميلان

شهر ميلان يكي از شهرهاي بسيار جذاب و ديدني ايتاليا مي باشد. افراد با سفر به اين شهر مي توانند با انواع جاذبه هاي تاريخي، فرهنگي و گردشگري ميلان آشنا شوند. اين جاذبه ها شامل كليساي جامع ميلان، شام آخر لئوناردو داوينچي، گالري ويتوريو امانوئل دوم، قلعه‌ي اسفورزا، تئاتر لااسكالا، كليساي سنت آمبروجو، كليساي سانتا ماريا پرسو سان ساتيرو، موزه‌ي پولدي پزولي، موزه‌ي Bagutti Valsecchi، موزه‌ي ملي علوم و فناوري لئوناردو داوينچي، كليساي Sant'Eustorgio مي باشند. يكي از دلايل جذاب بودن شهر ميلان، معماري خاص و بي نظير ساختمان هاي آن مي باشد.

[caption id="attachment_11013" align="aligncenter" width="780"]جاذبه هاي گردشگري ميلان جاذبه هاي گردشگري ميلان[/caption]

خريد بليط براي سفر به ميلان

بليط سفر به ميلان يكي از بليط هاي پرطرفدار در بين بليط هاي ايتاليا مي باشد. قيمت رزرو اين بليط با توجه به عوامل مختلفي متغير مي باشد. مثلا نوع كلاس پرواز و خدمات ارائه شده در طول سفر از عوامل تاثيرگذار بر هزينه بليط سفر به ميلان مي باشند. افراد براي خريد بليط سفر به ميلان مي توانند به صورت حضوري به آژانس هاي مسافرتي مراجعه كنند و اقدام به رزرو اين بليط نمايند. همچنين مي توانند به صورت آنلاين بليط سفر به ميلان را تهيه كنند. بايد توجه داشت براي اخذ ويزاي اسپانيا يكي از مدارك لازم، رزرو بليط رفت و برگشت به ميلان مي باشد.

[caption id="attachment_11014" align="aligncenter" width="780"]خريد بليط براي سفر به ميلان خريد بليط براي سفر به ميلان[/caption]

مدارك و مراحل لازم براي اخذ ويزاي اسپانيا

از آن جايي كه ايتاليا عضو اتحاديه اروپا مي باشد و در نتيجه افراد براي سفر به ميلان بايد اقدام به اخذ ويزاي شينگن نمايند. بنابراين مدارك لازم براي اخذ ويزاي اسپانيا شامل موارد زير مي باشد.

1. فرم درخواست ويزاي اسپانيا كه به صورت آنلاين بايد آن را دريافت و تكميل نمود.

2. دو قطعه عكس 3 در 4 بدون روتوش، جديد و زمينه سفيد

3. گذرنامه با حداقل 2 برگ سفيد و با حداقل 3 ماه اعتبار

4. دعوت نامه امضا شده كه نام فرد يا ارگان دعوت كننده، هدف دعوت و مدت زمان سفر در آن مشخص و درج شده باشد.

5. شناسنامه و كپي آن به همراه ترجمه به زبان ايتاليايي يا انگليسي.

6. مدارك شغلي و كپي آنها به همراه ترجمه به زبان ايتاليايي يا انگليسي (بدون نياز به تاييد وزارت دادگستري يا وزارت امور خارجه)

7. بيمه مسافرتي بين المللي  به ارزش 30000 يورو، بايد توجه داشت بيمه مسافرتي بايد كل مدت اقامت در ميلان را پوشش دهد.

8. بليط رفت و برگشت هواپيما براي سفر به ميلان

9. اصل و تصوير رزرو هتل

10. بايد توجه داشت كه همه مدارك ترجمه شده به زبان انگليسي يا ايتاليايي باشند.

11. فرد متقاضي ويزاي اسپانيا بايد در تاريخ درج شده روي ويزا، به ايران بازگردد. در غير اين صورت تخلف انجام داده و جريمه مي شود.

هزينه پرداخت شده براي ويزا براي بررسي مدارك و درخواست ويزاي افراد گرفته مي شود. در صورتي كه فرد متقاضي پشيمان شود، هزينه پرداخت شده به هيچ عنوان بازگردانده نمي شود.

[caption id="attachment_11015" align="aligncenter" width="780"]مدارك و مراحل لازم براي اخذ ويزاي ميلان مدارك و مراحل لازم براي اخذ ويزاي ميلان[/caption]

برگزار كنندگان تور سفر به ميلان

آژانس هاي مسافرتي برگزار كنندگان سفر به ميلان مي باشند. كه اين آژانس ها خدمات زيادي به افراد متقاضي سفر به ميلان ارائه مي دهند. به عنوان مثال افراد مي توانند براي دريافت بليط سفر به ميلان و يا دادن وكالت براي انجام كارهاي لازم براي اخذ ويزاي اسپانيا به اين آژانس ها مراجعه نمايند. اما يكي ديگر از خدمات اين آژانس ها  برگزاري تور سفر به ميلان مي باشد. كه در واقع تور ميلان، سفري دسته جمعي به شهر ميلان به همراه فردي به عنوان تورليدر مي باشد. كه مزاياي اين نوع سفر به سفرهاي شخصي اين است كه تور ليدر مسلط به زبان فارسي و ايتاليايي با مكان هاي گردشگري اين شهر به خوبي آشنا است و در كمترين زمان ممكن و با هزينه كمتر افراد مي توانند بهترين تجربه را از سفر به ميلان داشته باشند. بايد در نظر داشت سفر با تور ايتاليا و يا تور اروپا امنيت بالايي دارد.

[caption id="attachment_11016" align="aligncenter" width="780"]برگزار كنندگان تور سفر به ميلان برگزار كنندگان تور سفر به ميلان[/caption]

اطلاعات و نكات لازم در رابطه با سفر به ميلان

براي سفر به ميلان بهتر است با برخي از نكات مهم و ضروري آشنا باشيد تا در طي سفر با مشكلات كمتري مواجه شويد. از نكات مهم و ضروري در رابطه با سفر به ميلان مي توان به موارد زير اشاره كرد.

زبان رسمي مردم ميلان، ايتاليايي و پول رسمي آنها يورو مي باشد. اين منطقه حدود 5/2 ساعت با كشور ايران اختلاف ساعت دارد. يعني ساعت رسمي ميلان 5/2 ساعت از تهران عقب تر است. برق شهري در ميلان ۲۳۰ ولت و ۵۰ هرتز و دوشاخه‌ ها و پريزها از نوع F و L است. كد كشور ميلان +39 است و شماره هاي ضروري در اين شهر شامل آتش نشاني 115، پليس 113 و شماره اضطراري عمومي 112 مي باشد. فرودگاه ميلانو " مالپنسا " و فرودگاه لينيت، فرودگاه هاي بين المللي ميلان مي باشند.

بحث پاياني

همان طور كه در اين متن مشاهده نموديد ميلان يكي از شهرهاي زيبا و پر از جاذبه هاي تفريحي و گردشگري ايتاليا مي باشد. افرادي كه علاقه‌مند به رفتن سفرهاي خارجي مي باشند حتما سفر به ميلان را مورد توجه قرار دهند. رفاه حال توريست هايي كه به اين شهر سفر كرده اند به طور كامل تضمين شده مي باشد. توصيه ما اين است كه براي يك بار هم كه شده سفر به ميلان را تجربه نماييد و مطمئن باشيد كه با ديدن اين شهر دوست نداريد كه از آن دل بكنيد.

در صورت نياز به مشاوره و راهنمايي براي سفر به اروپا با شماره همراه 09107636326 تماس بگيريد.

 آژانس سفري ديگر مجري مستقيم و بي واسطه در خصوص بليط ايتاليا، وقت سفارت ايتاليا، ويزاي ايتاليا، تور ايتاليا و تور اروپا ميباشد. با ما در تماس باشيد.02188851080

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.