سفر به زوريخ

تور اروپا

جمعه ۳۱ فروردین ۰۳

سفر به زوريخ

۴ بازديد

سفر به زوريخ

سفر به زوريخ

كشور سوئيس يكي از مراكز گردشگري در سر تا سر جهان مي باشد و شهر زوريخ آن زيبايي هاي زيادي دارد. مسافرين و گردشگران تور زوريخ و تور اروپا براي سفر به زوريخ نيازمند راهنمايي هايي هستند تا بتوانند در زماني كوتاه از جاذبه هاي گردشگري اين شهر زيبا بازديد كنند و از سفر خود نهايت لذت را ببرند. شهر زوريخ داراي جاذبه هاي منحصر به فردي است كه زيبايي آن با قرار گرفتن در دامنه كوه هاي آلپ چند برابر شده است. شما نيز اگر قصد سفر به زوريخ را داريد با ما همراه شويد تا با جاذبه ها و زيبايي هاي اين شهر آشنا شويد.

سفر به زوريخ
سفر به زوريخ

شهر زوريخ

شهر زوريخ يكي از شهرهاي بزرگ كشور سوئيس مي باشد. اين شهر داراي جمعيت بسيار زيادي است و مي توان گفت كه چيزي بيش از چهار صد هزار نفر جمعيت دارد. بهتر است بدانيد كه شهر زوريخ در شمال كشور سوئيس قرار دارد و البته در دامنه رشته كوه هاي آلپ مي باشد. هزينه زندگي در اين شهر بسيار زياد است و به گونه اي گران ترين شهر جهان شناخته شده است. اين شهر يكي از مهم ترين شهرهاي اقتصادي سوئيس مي باشد و گفته شده است كه چيزي حدود 65 بانك در اين شهر قرار دارد.

 در شهر زوريخ دانشگاه هاي زيادي وجود دارد و افراد زيادي در رشته هاي مختلف در آنها تحصيل مي كنند. اين شهر يكي از بهترين شهرهاي زندگي شناخته شده و طبق آمار شادترين مردم جهان را داراست. با سفر به زوريخ متوجه خواهيد شد كه بيشتر مردم اين شهر به زبان آلماني صحبت مي كنند ولي افرادي نيز يافت مي شوند كه به زبان ايتاليايي، فرانسوي و يا انگليسي نيز صحبت مي كنند. اين شهر يكي از مناطق توريستي جهان است و توريست هاي زيادي با استفاده از تور زوريخ و تور اروپا سفر به زوريخ را انتخاب مي كنند.

شهر زوريخ
شهر زوريخ

آب و هواي زوريخ

شهر زوريخ داراي آب و هوايي بسيار مناسب و معتدل مي باشد. اين شهر زيبا داراي آب و هواي چهار فصل مي باشد. در فصل تابستان شهر زوريخ داراي آب و هواي گرم است و گاهي اوقات دماي هوا به 30 درجه مي رسد. اين شهر در فصل زمستان بسيار سرد است و حتي گاهي اوقات دماي هوا به زير صفر مي رسد. در فصل بهار و پاييز نيز اين شهر داراي آب و هوايي سرد مي باشد. براي مثال در پاييز نمي توانيد در درياچه شنا كنيد ولي مي توانيد شاهد فستيوال هاي فيلم زوريخ و نمايشگاه هنر معاصر باشيد.

آب و هواي زوريخ
آب و هواي زوريخ

بهترين زمان سفر به زوريخ

بهتر است بدانيد كه بهترين زمان سفر به زوريخ در اواخر بهار و اواسط تابستان مي باشد. در اين ماه ها دماي هوا بسيار خوب و مناسب است.  اما بايد بدانيد كه در اين ماه ها توريستان زيادي به بازديد از جاذبه هاي گردشگري اين شهر مي آيند و هزينه ها بسيار بالا است. البته اگر در زمستان براي سفر به زوريخ برنامه ريزي كنيد باز هم هزينه ها بالا مي باشد، چرا كه بيشتر مسافرين براي اسكي به اين شهر مي آيند. اگر مي خواهيد از جاذبه ها ديدن كنيد و كمي هزينه هاي سفر به زوريخ را كاهش دهيد مي توانيد در دو فصل بهار و پاييز به اين شهر سفر كنيد.

بهترين زمان سفر به زوريخ
بهترين زمان سفر به زوريخ

فرودگاه هاي زوريخ

در شهر زوريخ يك فرودگاه بين المللي قرار دارد كه به نام كلوتن مي باشد. فرودگاه كلوتن يكي از فرودگاه هاي اصلي كشور سوئيس مي باشد كه پروازهاي زيادي به آن انجام مي شود. اين فرودگاه در فاصله سيزده كيلومتري شهر قرار دارد كه هر ساله شاهد هزاران گردشگر و مسافر از سرتاسر جهان با تور زوريخ و تور اروپا مي باشد. در اين فرودگاه امكانات زيادي براي مسافرين فراهم شده است چرا كه مسافرين تجاري زيادي به آن رفت و آمد مي كنند. در اين فرودگاه بين المللي سه ترمينال براي حمل و نقل مسافرين داخلي و خارجي وجود دارد.

فرودگاه هاي زوريخ
فرودگاه هاي زوريخ

جاذبه هاي گردشگري زوريخ

همانطور كه گفته شد اين شهر زيبايي هاي زيادي دارد كه در سفر به زوريخ نبايد بازديد از اين جاذبه ها را از دست داد. شما نيز اگر قصد سفر به زوريخ را داريد حتما اين مكان ها را در ليست خود قرار دهيد تا خاطره اي بيادماندني از اين شهر داشته باشيد.

  • كليساي فريمونستر. اين كليسا يك ستون باريك دارد كه نماد زوريخ است. اين كليسا به دستور امپراطور براي دخترش هيلگارد ساخته شد. در اين كليسا شاهد سبك معماري رومي و گوتيك خواهيد بود.

  • موزه ملي سوئيس در زوريخ. اين موزه به عنوان يكي از موزه ها تاريخ هنر اروپا شناخته شده است. اين موزه در عصر رنسانس به شيوه معماري فرانسوي ساخته شد.

  • ميدان مونسترها. اين مكان در قلب شهر زوريخ قرار دارد و در نزديكي اين مكان مي توان رودخانه ليمات و پل مانستر را ديد. در اين مكان خانه هاي قديمي زيادي وجود دارد كه سفر به زوريخ شما را هيجان انگيز مي كند.

  • ايستگاه راه آهن مركزي. اين مكان يكي از بهترين آثارهاي هنري است. در اين مكان قطارهاي زيادي رفت و آمد دارند و فاصله زيادي با فرودگاه ندارد.

  • حمام هاي عمومي. در اين شهر حمام هاي عمومي زيادي وجود دارد. بسياري از توريست ها در سفر به زوريخ به اين حمام ها مي روند چرا كه داراي مواد معدني هستند.

جاذبه هاي گردشگري زوريخ
جاذبه هاي گردشگري زوريخ

مراكز خريد زوريخ

در سفر به زوريخ بهتر است از مركز خريد آن نيز بازديد كنيد تا بتوانيد بهترين سوغاتي ها را به همراه خود بياوريد.

  • خيابان بانهوف. يكي از بهترين مراكز خريد اين شهر مي باشد كه داراي فروشگاه هاي زنجيره اي مانند مانگو، زارام باشد. البته برندهاي معتبر و معروفي مانند ديور، چنل، بربري و ..  را نيز مي توانيد در آن ببينيد.

  • خيابان لانگ. در اين منطقه مراكز خريد زيادي وجود دارد كه در كنار آن غرفه هايي براي فروش غذاهاي بين المللي قرار دارد. در اين منطقه مغازه هاي مد و جواهرات و هر آنچه كه مي خواهيد را مشاهده مي كنيد.

  • محله قديمي. اين مكان يكي از مراكز تجاري زوريخ به شمار مي آيد. فروشگاه هايي در اين منطقه وجود دارد كه وسايل دست ساز زيادي را به فروش مي رسانند. محله قديمي مكان خوبي براي خريد سوغاتي در سفر به زوريخ مي باشد.

مراكز خريد زوريخ
مراكز خريد زوريخ

چند نكته قبل از سفر به زوريخ

همانطور كه گفته شد مردم اين شهر به زبان هاي مختلفي صحبت مي كنند كه زبان انگليسي يكي از آنها است. مسافرين در سفر به زوريخ مي توانند به راحتي انگليسي صحبت كنند و با مردم معاشرت داشته باشند. در اين كشور مردم بسيار كوتاه خوش آمدگويي مي كنند و به حفظ حريم شخصي احترام مي گذارند. مردم اين كشور علاقه زيادي به زندگي شبانه دارند و به همين خاطر تفريحگاه هاي زيادي براي شب در اين شهر وجود دارد. اين كشور داراي بهترين شكلات ها در جهان مي باشد. بهتر است در سفر به زوريخ حتما سري به شكلات فروشي ها بزنيد تا از شكلات هاي گرم آن نوش جان كنيد.

 هزينه هاي سفر به زوريخ

يكي از مواردي كه در سفر به زوريخ بسيار اهميت دارد هزينه هاي زندگي، رفت و آمد و حمل و نقل و .. مي باشد. همانطور كه گفته شد اين شهر قطب اقتصادي سوئيس است و هزينه ها كمي در آن بالا مي باشد. اما با يك برنامه ريزي دقيق در سفر به زوريخ مي توانيد هزينه ها را كاهش دهيد و از سفر خود لذت ببريد.

در صورت نياز به مشاوره و راهنمايي براي سفر به اروپا با شماره همراه 09107636326 تماس بگيريد.

آژانس سفري ديگر مجري مستقيم در خصوص بليط سوئيس، وقت سفارت سوئيس ، ويزاي سوئيس، تور سوئيس و تور اروپا 88851080-021.


تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.