هتل هاي پراگ

تور اروپا

جمعه ۰۷ اردیبهشت ۰۳

هتل هاي پراگ

۴ بازديد

هتل هاي پراگ

پراگ يكي از پرجاذبه ترين شهرهاي دنياست كه آن را به عنوان پايتخت جمهوري چك مي شناسند. وجود جاذبه هاي گردشگري، هنري و تاريخي در اين شهر سبب شده تا هر ساله تعداد بسياري از گردشگران تور پراگ و تور اروپا عازم سفر به اين شهر شده و يكي از هتل هاي پراگ را براي اقامت انتخاب كنند. هر چند كه وجود كليساها، ساختمان هاي قديمي و قرون وسطايي در شهر پراگ، در كنار رودخانه ولتاوا و پل هاي متعدد اين شهر سبب محبوبيت آن در ميان گردشگران شده اما انتخاب يك هتل خوب در اين سفر نيز مي تواند به كيفيت سفر بيافزايد، لذا بر آن شديم برخي از هتل هاي پراگ را معرفي كرده تا اگر قصد سفر به اين شهر را داشتيد با ديد بازتري بتوانيد اقامتگاهي خوب را براي خود رزرو و تهيه كنيد.

هتل 5 ستاره     از مجلل ترين هتل هاي پراگ CORINTHIA

اگر در سفر به پراگ به دنبال مكاني لوكس و مجلل هستيد مي توانيد اين هتل 5 ستاره را انتخاب كنيد. امكانات هتل كورينتيا كه يكي از بهترين هتل هاي پراگ است شامل آبگرم، استخر سرپوشيده، ايستگاه قطار رايگان، پاركينگ و باشگاه سلامت مي باشد. در اين هتل 3 رستوران مجلل وجود دارد كه صبحانه مهمانان را به صورت رايگان سرو مي كنند. خدمات در اين هتل 24 ساعته بوده و هر 539 اتاق آن داراي امكانات عالي هستند. تخت نوزاد، حمام خصوصي، امكانات خشكشويي، واي فاي رايگان، لوازم آرايشي و بهداشتي از جمله امكانات رفاهي در اتاق هاي اين هتل مي باشد. نظافت روزانه از ديگر خدمات هتل كورينتيا خواهد بود، همچنين مهمانان مي توانند با سرويس خودرو شهر اين هتل به راحتي از هتل به شهر تردد داشته باشند. مركز كنفرانسي كه در اين هتل تعبيه شده آن را به مكان مناسبي براي يك اقامتگاه كاري نيز تبديل كرده است. لازم است بدانيد اين هتل در نزديكي مركز كنگره پراگ واقع شده است.

هتل 5 ستاره از مجلل ترين هتل هاي پراگ CORINTHIA
هتل 5 ستاره از مجلل ترين هتل هاي پراگ CORINTHIA

هتل 4 ستاره Green Garden

اين هتل با وجود امكانات خوبي كه دارد در زمره هتل هاي ارزان پراگ به شمار مي رود و هتل گرين گاردن در منطقه 2 پراگ واقع شده و مي توان گفت موقعيت مكاني اش بسيار مناسب است. ساختمان اين هتل قرن نوزدهمي است و داراي باغ بسيار زيبايي است. جالب است بدانيد كاركنان هتل گرين گاردن پراگ به چند زبان مسلط هستند و به خوبي از مهمانان خود پذيرايي مي كنند. از جمله امكانات اين هتل مي توان به وجود حمام سنتي، سونا، خدمات ماساژ و همچنين آموزش گلف اشاره نمود. صبحانه هاي سرو شده در اين هتل بسيار خوشمزه و لذيذ هستند. از طرفي ديگر مي توان گفت ويو برخي از هتل ها بسيار عالي و چشم نواز خواهد بود. تمامي بخش هاي هتل به ويژه اتاق هاي آن داراي اينترنت رايگان نيز مي باشد. در اين هتل خدماتي براي پذيرش افراد معلول و كم توان نيز در نظر گرفته شده است. همچنين اتاق هايي براي افراد غيرسيگاري، مخصوص خانواده و... نيز در هتل وجود دارد. جالب است بدانيد تخفيف هاي بسياري كه در هتل گرين گاردن ارائه مي شود آن را يكي از ارزان ترين هتل هاي پراگ كرده و مي توان گفت هزينه آن در برخي مواقع حتي به نصف هزينه يك هتل 5 ستاره هم نمي رسد. در اين هتل كودكان زير 6 سال بدون تخت رايگان پذيرش مي شوند، اما ورود حيوانات خانگي به اين هتل ممنوع است.

هتل 4 ستاره Green Garden
هتل 4 ستاره Green Garden

هتل امتيست  Amethyst Hotel Prahاز لوكس ترين هتل هاي پراگ

يكي ديگر از هتل هاي پراگ كه بسيار لوكس و پر امكانات مي باشد، مي توان به هتل امتيست پراها هتل امتيست   Amethyst Hotel Prahاشاره نمود. اين هتل در منطقه Vinohrady و در نزديكي ميدان Wenceslas كه يكي از ميادين اصلي شهر پراگ محسوب مي شود، واقع شده است و دسترسي خوبي به ايستگاه مترو، تراموا و همچنين مراكز خريد و ديدني بسياري دارد. پذيرايي با نوشيدني هاي خوش طعم و گوارا از مهمانان  و در بدو ورود آن ها به اين هتل يكي از امكانات آن به شمار مي رود.اتاق هاي اين هتل كه از جمله لوكس ترين هتل هاي پراگ خواهد بود؛ مجهز به سيستم تهويه، سيستم گرمايشي، اينترنت، تلويزيون، امكانات آماده سازي چاي و قهوه، ميني بار و گاو صندوق مي باشند. وجود حمام اختصاصي در اتاق ها از ديگر امكانات اين هتل است. داشتن ويو عالي در هر يك از 84 اتاق اين هتل، از جمله امكانات ديگر آن است كه استفاده از اين ويو توسط بالكن هاي اتاق ها امكان پذير مي باشد. مركز ماساژ و سوناي هتل امتيست ،اين هتل را  به يكي از بهترين هتل هاي پراگ تبديل كرده كه مي تواند مكان خوبي براي آرامش و ريلكسيشن مهمانان پس از گذراندن يك روز شلوغ تفريحي باشد. هر چند ورود حيوانات خانگي به برخي از هتل هاي پراگ ممنوع است، اما شما مي توانيد حيوانات خانگي خود را به هتل امتيست بياوريد. پرسنل اين هتل چند زبانه هستند و خدمات بسياري را به مهمانان ارائه مي دهند. پذيرش در هتل امتيست 24 ساعته بوده و ارائه خدماتي همچون نگهداري كودكان، امكانات براي افراد ناتوان جسمي، اجاره خودرو، شاتل هواپيمايي و... اين هتل را از ديگر هتل هاي پراگ متمايز ساخته است.

هتل امتيست Amethyst Hotel Prahاز لوكس ترين هتل هاي پراگ
هتل امتيست Amethyst Hotel Prahاز لوكس ترين هتل هاي پراگ

هتل قديمي اپرا  Hotel Opera

هتل اپرا يك هتل بازسازي شده در ميان هتل هاي پراگ است. اين اقامتگاه طراحي كلاسيكي دارد و همين طراحي حس و حال عجيبي به فضاي آن داده است. هر چند سبك معماري اين هتل قديمي است اما امكانات اين هتل چيزي از ديگر هتل هاي پراگ كم نخواهد داشت. اتاق هاي هتل اپرا داراي اينترنت، تلويزيون ال سي دي، سيستم تهويه هوا، سرويس بهداشتي و همچنين حمام مرمرين هستند. پاركينگ، رستوران فست فود، سونا، آب گرم و همچنين مركز تناسب اندام از ديگر امكانات اين هتل به شمار مي روند. موقعيت مكاني اين هتل كه در زمره هتل هاي 4 ستاره پراك قرار مي گيرد، بسيار عالي بوده و به مراكز بسياري دسترسي دارد. اگر هتل اپرا پراگ را براي اقامت در اين شهر انتخاب مي كنيد، حتماً از غذاهاي محلي كه در اين رستوران سرو مي شود نهايت لذت را ببريد.

هتل قديمي اپرا Hotel Opera
هتل قديمي اپرا Hotel Opera

هتل كاسا مارسلو پراگ  Casa Marcello

اگر مي خواهيد با حال و هواي زندگي مردم شهر پراگ آشنا شويد مي توانيد هتل كاسا مارسلو را براي اقامت خود انتخاب كنيد. چرا كه اين هتل در بافت قديمي شهر و در نزديكي صومعه سنت اگنس واقع شده است. گشت و گذار در اطراف هتل و قدم گذاشتن بر سنگ فرش هاي كوچه هاي شهر پراگ حس و حال خاصي را در گردشگران ايجاد مي كند كه همگي از آن به خوبي ياد مي كنند. هتل 4 ستاره كاسا مارسلو 32 اتاق دارد كه به امكانات بسياري مجهز هستند. سبك معماري اين هتل ساده و كلاسيك است و در موقعيت مكاني خوبي قرار دارد. اين هتل كه از جمله محبوب ترين هتل هاي پراگ است تا ميدان اولد تاون و پل چارلز فاصله كمي دارد و در نزديكي مركز خريد پالاديوم مي باشد. اين هتل در يك كيلومتري موزه ملي پراگ بوده و فاصله اش تا فرودگاه رازيون پراگ چيزي حدود 11 كيلومتر خواهد بود.

هتل كاسا مارسلو پراگ Casa Marcello
هتل كاسا مارسلو پراگ Casa Marcello

هتل آدلر HOTEL ADLER

هتل آدلر HOTEL ADLER
هتل آدلر HOTEL ADLER

اين هتل 4 ستاره از ديگر هتل هاي پراگ است كه فاصله بسيار نزديكي با مركز تئاتر ملي اين شهر دارد. تعداد اتاق هاي هتل آدلر 51 اتاق است كه همگي مجهز خواهند بود. شاتل فرودگاه، نظافت روزانه، سرويس خشكشويي، بايگاني و نگهداري چمدان ها، تخت نوزاد، اينترنت رايگان از جمله امكانات و خدمات ارائه شده در اين هتل مي باشد. وجود اينترنت رايگان، لوازم آرايشي و بهداشتي، حمام خصوصي و همچنين ميني بار در اتاق ها از ديگر امكانات ارائه شده به مسافران اين هتل خواهد بود. صبحانه در اين اتاق به صورت سلف سرويس ارائه مي شود و مسافران مي توانند به دلخواه صبحانه مورد نظر خود را ميل نمايند. خدمات بوفه، اتاق ملاقات، ارائه روزنامه در لابي هتل و وجود يك باغ دل انگيز در اين هتل مكمل ديگر خدمات و امكانات آن خواهد بود.

هتل ان اچ پراگ سيتي  NH Prague City

يكي از هتل هاي اين شهر كه آن را به عنوان مدرن ترين هتل هاي پراگ مي شناسند، هتل ان اچ پراگ سيتي نام دارد. اين هتل در نزديكي بسياري از مناطق تاريخي اين شهر قرار دارد. سبك چيدمان و معماري اين هتل مدرن و شيك مي باشد. اتاق هاي هتل ان اچ پراگ داراي سيستم تهويه، تلويزيون ماهواره ‌اي، ميني‌بار، حمام اختصاصي و همچنين لوازم بهداشتي هستند. لذت خوردن غذاهاي خوش عطر و طعم در رستوران اين هتل بي نظير خواهد بود. همچنين اگر قصد داريد ويويي عالي از منظره شهر داشته باشيد شما را به صرف نوشيدن چاي و قهوه در تراس اين هتل دعوت مي كنيم.

هتل ان اچ پراگ سيتي NH Prague City
هتل ان اچ پراگ سيتي NH Prague City

هتل پانوراما Panorama Hotel Prague يكي از لوكس ترين هتل هاي پراگ

اين هتل 4 ستاره را كه يكي ديگر از لوكس ترين هتل هاي پراگ مي باشد، مي توان در زمره هتل هاي 5 ستاره شهر دانست. امكانات رفاهي و خدمات ارائه شده به مهمانان سبب شده تا از شهرت خاصي در ميان هتل هاي پراگ برخوردار شود.اتاق ها با وسايلي بسيار زيبا و شيك طراحي شده اند و امكانات رفاهي و شخصي بسياري در آن ها وجود دارد. مركز ورزشي كه در اين هتل قرار دارد به همراه سونا، حمام بخار، حمام آب گرم و استخر از امكانات بي نظير آن مي باشند. جالب است بدانيد استخر هتل پانوراما در يك طبقه مجزا قرار دارد و ويوي بسيار عالي را در اختيار مسافران قرار مي دهد. به علاوه در رستوران اين هتل انواع غذاهاي بين المللي و محلي سرو مي شود.

هتل پانوراما Panorama Hotel Prague يكي از لوكس ترين هتل هاي پراگ
هتل پانوراما Panorama Hotel Prague يكي از لوكس ترين هتل هاي پراگ

هتل هيلتون پراگ  Hilton Prague Hotel

اين هتل از جمله بهترين هتل هاي پراگ بوده كه جزء هتل هاي 5 ستاره اين شهر محسوب مي شود. اگر در اين هتل به دنبال مكاني مناسب براي گذراندن اوقات فراغت تان هستيد مي توانيد به مركز اسپا و تناسب اندام آن سري بزنيد و خستگي روزانه را از تن خود بيرون بياوريد. تمامي اتاق هاي اين هتل زيبا و مجلل بوده و به طرز بسيار شيكي مبله شده اند. موقعيت مكاني هتل هيلتون بسيار عالي است و دسترسي به جاذبه هاي گردشگري شهر پراگ و مراكز خريد بسياري از اين هتل آسان خواهد بود. در اين هتل كه از شيك ترين هتل هاي پراگ مي باشد؛ سه رستوران و دو كافي شاپ وجود دارد كه مي توانيد لحظات خوشي را براي خوردن غذايي لذيذ يا نوشيدني گوارا در اين مكان ها سپري كنيد. اين هتل 300 اتاق دارد كه هر كدام به امكانات بسيار خوبي براي رفاه بيشتر مسافران تجهيز شده اند.

هتل هيلتون پراگ Hilton Prague Hotel
هتل هيلتون پراگ Hilton Prague Hotel

هتل پاريسHotel Paris Prague از جمله متفاوت ترين هتل هاي پراگ

اين هتل را مي توان يكي از متفاوت ترين هتل هاي پراگ دانست، چرا كه سبك معماري آن تاريخي، باشكوه و بسيار متفاوت مي باشد. سبك معماري داخلي اين هنر نيز بسيار متفاوت است و اتاق ها با طراحي خاصي چيده شده اند. استفاده از كفپوش هاي خاص، كاشي هاي مشبك، طرح هاي متنوع دكور دار و... اين هتل را از ديگر هتل هاي پراگ متمايز ساخته است. جالب است بدانيد در رستوران اين هتل انواع غذاهاي فرانسوي سرو مي شود و علاوه بر اين مي توانيد طعم غذاهاي لذيذ محلي را نيز در اين رستوران بچشيد. اين هتل داراي مركز اسپا بوده و با امكاناتي نظير سونا، سالن بدنسازي ، ماساژ، حمام بخار و همچنين ارائه ماساژ تايلندي اوقات خوشي را براي مسافران تور پراگ و تور اروپا خود رقم مي زند.

در صورت نياز به مشاوره و راهنمايي براي سفر به اروپا با شماره همراه 09107636326 تماس بگيريد.

آژانس سفري ديگر مجري مستقيم و بي واسطه در خصوص، وقت سفارت چك، ويزاي چك، تور چك و تور اروپا ميباشد. ۸۸۸۵۱۰۸۰-۰۲۱


تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.