سفر به ليسبون

تور اروپا

پنجشنبه ۰۶ اردیبهشت ۰۳

سفر به ليسبون

۷ بازديد

سفر به ليسبون

سفر به ليسبون مي تواند يكي از خاطره انگيزترين سفرهاي اروپايي باشد. شهر ليسبون كه پايتخت كشور پرتغال است هرساله مقصد بسياري از گردشگران تور ليسبون و تور اروپا از سراسر جهان مي باشد كه در شهر ليسبون لحظات زيبايي را تجربه مي كنند. بازديد از موزه ها، پارك ها، گالري هاي هنري، سواحل زيبا و رستوران ها و كافه هاي بي نظير از جمله راه هاي لذت بردن از لحظات در شهر ليسبون مي باشد. اگر قصد سفر به اين شهر زيبا را داريد با ما همراه باشيد تا اطلاعات مفيدي براي سفر به شهر ليسبون در اختيار شما قرار دهيم.

شهر ليسبون

شهر ليسبون كه در ميان 7 تپه قرار گرفته است به دليل جاذبه هاي توريستي فراوان شاهد سفر گردشگران تور ليسبون و تور اروپا است. هر ساله شاهد سفر به اين پايتخت اروپايي هستيم. در مقايسه با ديگر شهرهاي اروپايي سفر به ليسبون بسيار ارزان محسوب مي شود. از جمله ويژگي هايي كه شهر ليسبون را نسبت به ديگر شهرها در جايگاه ويژه اي قرار مي دهد ساختمان هاي رنگارنگ و كوچه هاي سنگفرش شده اي است كه تنها با قدم زدن در كوچه پس كوچه هاي شهر ليسبون يك تجربه فراموش نشدني را در ذهن شما ثبت مي كند. همچنين كافه هايي كه صداي موسيقي اصيل پرتغالي يعني فادو از آنها به گوش مي رسد و همواره مملو از جمعيت مي باشند و از آن به عنوان يك فرهنگ ياد مي كنند. واحد پولي كه شما براي سفر به ليسبون بايد به همراه داشته باشيد يورو مي باشد. در شهر ليسبون مردم به 3 زبان پرتغالي، فرانسوي و اسپانيايي صحبت مي كنند اما شما با زبان انگليسي مي توانيد به راحتي ارتباط برقرار كنيد.

[caption id="attachment_11105" align="aligncenter" width="780"]شهر ليسبون شهر ليسبون[/caption]

دريافت ويزاي پرتغال

شما براي سفر به كشور پرتغال مي بايست به همراه مدارك لازم براي دريافت ويزاي پرتغال اقدام كنيد و همچنين براي هزينه صدور ويزا براي افراد 12 سال به بالا مبلغي حدود 90 يورو و همچنين براي كودكان بين 6 تا 12 سال مبلغي حدود 65 يورو پرداخت كنيد. البته در صورتي كه داراي شرايط خاصي مانند همراه داشتن كودك زير 6 سال، شهروندان كشور سوِئيس و كشورهاي عضو اتحاديه اروپا و افرادي كه براي انجام مقاصد تحصيلي، علمي و اكتشافي به اين كشور سفر مي كنند، هستيد ديگر نيازي به پرداخت وجه ندارند.

[caption id="attachment_11107" align="aligncenter" width="780"]دريافت ويزا براي سفر به ليسبون دريافت ويزا براي سفر به ليسبون[/caption]

هزينه اقامت در سفر به ليسبون

مهمترين نكته در سفر به ليسبون هزينه مكان اقامت شما در اين شهر مي باشد. شما براي گرفتن يك اتاق تك نفره در يك هاستل در شهر ليسبون مبلغي در حدود 15 تا 35 يورو مي بايست پرداخت كنيد. اما اگر مي خواهيد يك اتاق مجهز تر دريافت كنيد بايد براي هر شب مبلغي بين 50 تا 95 يورو پرداخت كنيد. اگر مي خواهيد در يك هتل اقامت داشته باشيد با توجه به اين نكته كه از مركز شهر دور مي باشد براي هر شب مبلغي در حدود 75 يورو مي بايست پرداخت كنيد. همانطور كه قبلا هم اشاره شد شهر ليسبون يك شهر بسيار ارزان محسوب مي شود و هزينه هاي خورد و خوراك هزينه بسيار كمي براي شما خواهد داشت. هزينه حمل و نقل را نيز شما مي بايست قبل از سفر به ليسبون به ليست هزينه هاي سفر اضافه كنيد. در اين شهر شما مي توانيد با قطار شهري يا با تهيه كارت ويوا و يا جم يا ليسبون كارت كه به صورت نامحدود تا زمان اتمام اعتبار آن كه از 1 تا 3 روز است از سيستم حمل و نقل و چندين موزه و مكان هاي گردشگري استفاده نماييد.

[caption id="attachment_11106" align="aligncenter" width="780"]هزينه اقامت در سفر به ليسبون هزينه اقامت در سفر به ليسبون[/caption]

بهترين وقت براي سفر به ليسبون چه زماني است؟

آب و هواي ليسبون تقريبا در تمام ماه هاي سال معتدل مي باشد، به طوري كه سرماي زمستان و يا گرماي تابستان در اين شهر، آزار دهنده نخواهد بود و معتدل است. بهترين ماه هاي سفر به ليسبون از نظر آب و هوايي، اسفند تا اواسط خرداد و يا شهريور تا مهر مي باشد كه نه تنها آب و هوا بسيار دلنشين و معتدل است، بلكه تعداد گردشگران تور ليسبون و تور اروپا نيز نسبت به ديگر ماه هاي سال كمتر مي باشد. 

[caption id="attachment_11109" align="aligncenter" width="780"]بهترين وقت براي سفر به ليسبون چه زماني است؟ بهترين وقت براي سفر به ليسبون چه زماني است؟[/caption]

محله هاي پرطرفدار ليسبون

به هنگام سفر به ليسبون به شما پيشنهاد مي كنيم، تا از محله هاي تاريخي و جذاب اين شهر نيز ديدن كنيد. محله " بايرو آلتو " يكي از محله هاي قديمي اين شهر است كه بر روي 7 تپه موجود در ليسبون قرار دارد كه در بالاي آن ساختمان هايي قديمي به چشم مي خورد. محله ديگر " چيا دو " نام دارد كه در سفر به ليسبون اگر قصد داريد تا براي خود خريد كنيد و يا سوغاتي هايي تهيه نماييد، مي توانيد به اين محله بروبد. بسياري از موزه هاي معروف اين شهر از قبيل، موزه وودي كيدو، موزه هنر معاصر، موزه ساكورا و يا كليساي اين شهر نيز در اين دو محله قرار دارند.

اما اگر قصد داريد تا پا در تاريخ گذاشته و گذري بر قرون وسطي داشته باشيد ما به شما محله قديمي " آلفاما " را پيشنهاد مي كنيم كه كوچه هاي آن پر از آثار قديمي مي باشد و محله ماهيگيران اين منطقه نيز محسوب مي شود. در طول سفر به ليسبون با گذر از محله آلفاما، از قلعه سنت جورج و يا كليساي ليسبون و حتي موزه فدو ديدن كنيد و در آخر نيز رستوران ها و كافه هاي خوب اين منطقه را به شما پيشنهاد خواهيم كرد. " بايكس " از ديگر محله هاي اين شهر مي باشد كه در طول سفر به ليسبون با گذر از آن مي توان از زيبايي هاي آن ديدن نمود.

[caption id="attachment_11110" align="aligncenter" width="780"]محله هاي پرطرفدار ليسبون محله هاي پرطرفدار ليسبون[/caption]

بازديد از ژرومينوس در سفر به ليسبون

در قرن پانزدهم ميلادي، شخصي به نام واسكو دو گاما كه سياحي پرتغالي بود توانست كشور هندوستان را كشف نمايد كه به افتخار آن صومعه اي عظيم با معماري متفاوت و به سبك مانوئليني ساخته شد. كليسايي بزرگ كه در آن قرار دارد اين مكان را به جاذبه اي مهم تبديل كرده است كه پيكر بسياري از بزرگان پرتغالي در آن دفن شده است. و يكي از معروف ترين جاذبه هاي گردشگري ليسبون به شمار مي آيد. 

نحوه سفر به ليسبون

براي سفر به ليسبون بهترين راه سفر از طريق راه هاي هوايي است. براي سفر به اين شهر شما در ابتدا از طريق هواپيما به استانبول مي رويد و سپس طبق برنامه با يك پرواز ديگر در فرودگاه شهر ليسبون فرود خواهيد آمد. فرودگاه شهر ليسبون كه اسم آن فرودگاه ليسبون است يكي از فرودگاه هاي اصلي و مهم كشور پرتغال محسوب مي شود. يك ويژگي كه اين فرودگاه بين المللي را در جايگاه ويژه اي قرار داده است،  قرار گرفتن اين فرودگاه در 7 كيلومتري مركز شهر ليسبون است. به دليل نزديك بودن اين فرودگاه به محله پورتلا به اين فرودگاه پورتلا نيز گفته مي شود. اين فرودگاه يكي از فرودگاه هاي بزرگ اروپا از نظر حجم مسافر به حساب مي آيد و در سال 2016 به بيش از 22،000،000 مسافر خدمت رساني كرده است.

نكات مثبت سفر به ليسبون

شهر ليسبون داراي مردمي شب زنده دار و رستوران هاي بسيار معروف شبانه است كه از ويژگي هاي اين شهر مي باشد. در هر كجاي شهر كه باشيد مي توانيد به راحتي خود را به ساحل آن برسانيد. خانه هاي رنگارنگ و كوچه هاي سنگفرش شده كه از پياده روي در آنها خسته نخواهيد شد. همچنين غذاي لذيذ و مقرون به صرفه و بسياري ويژگي هاي ديگر از نكات مثبت سفر به ليسبون مي باشد.

درصورت نياز به مشاوره و راهنماپيي براي سفر به اروپا با شماره همراه 09107636326 تماس بگيريد.

آژانس سفري ديگر مجري مستقيم در خصوص بليط پرتغال ، وقت سفارت پرتغال ، ويزاي پرتغال ، تور پرتغال و تور اروپا 88851080-021.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.