هتل هاي كلن

تور اروپا

جمعه ۱۰ فروردین ۰۳

هتل هاي كلن

۲۱ بازديد

هتل هاي كلن

همانطور كه مي دانيد شهر كلن كشور آلمان يكي از شهرهايي به شمار مي رود كه در زمينه ي گردشگري بسيار فعال مي باشد و هر ساله گردشگران زيادي با رزرو  تور آلمان و يا تور اروپا به اين كشور سفر مي كنند و به همين دليل است كه هتل هاي كلن بسيار زياد و معروف مي باشند.

شهر كلن در كشور آلمان

شهر كلن يكي از قديمي ترين و كهن ترين شهرهاي كشور آلمان به شمار مي رود و از نظر وسعت چهارمين شهر اين كشور است و رود راين از ميان آن مي گذرد و اين شهر را بسيار زيبا مي كند. شهر كلن يكي از شهرهايي است كه در جنگ بسيار آسيب مي ديد و اين شهر در جنگ جهاني دوم بارها مورد بمباران قرار گرفته است و باعث شده كه بسياري از آثار اين شهر به كلي نابود شود. شهر كلن يكي از شهرهاي پرجمعيت كشور آلمان است كه داراي حدود يك ميليون جمعيت مي باشد و اين در حاليست كه تنها 70 درصد جمعيت اين شهر را آلمان ها و مردم بومي منطقه تشكيل مي دهند.

هتل هاي شهر كلن

همانطور كه گفته شد شهر كلن يكي از قديمي ترين شهرهاي كشور آلمان مي باشد كه اين قدمت به 2000 سال مي رسد و اين باعث شده اين شهر جاذبه هاي بسياري را براي گردشگران و مسافران تور آلمان و تور اروپاداشته باشد.

در شهر كلن آثاري همچون برج هاي رومن ، كليساهاي گوتيك ، موزه هاي گوناگون و ... وجود دارد كه گردشگران را از تمام دنيا به خود جذب مي كند اما بايد در نظر گرفت اين گردشگران به مكان هايي همچون هتل براي خود نياز دارند كه ما در اين متن به معرفي هتل هاي كلن اشاره مي كنيم.

[caption id="attachment_11431" align="aligncenter" width="780"]هتل هاي كلن هتل هاي كلن[/caption]

1. هتل دومسترن شهر كلن

يكي از اولين و بهترين هتل هاي كلن كه به گردشگران و مسافران پيشنهاد مي شود، هتل دومسترن مي باشد و اين تنها به دليل آن است كه اين هتل يكي از هتل هاي كلن است كه در مركز و قلب اين شهر قرار گرفته است.

اگر هتل دومسترن را براي اقامت خود انتخاب كنيد مي توانيد به راحتي خود را به كليساي جامع كلن و همچنين ايستگاه مركزي قطار اين شهر برسانيد. در مورد اين هتل بايد گفت كه يك هتل خانوادگي در بين هتل هاي كلن به حساب مي آيد و در ساختماني متعلق به سال 1890 قرار گرفته و داراي 16 اتاق مرمت شده است كه آن ها را در اختيار مهمان هاي خود مي گذارد و علاوه بر اين ها داراي امكانات كامل از هر نظر مي باشد.

[caption id="attachment_11432" align="aligncenter" width="780"]هتل دومسترن شهر كلن هتل دومسترن شهر كلن[/caption]

2. هتل وان شهر كلن

هتل وان يكي از هتل هاي شهر كلن است كه داراي طراحي بسيار مدرن و شيك، قيمت ارزان و كيفيتي بسيار عالي مي باشد. اين هتل داراي اتاق هاي كوچك و جمع و جور بوده و همين اتاق هاي بسيار نقلي داراي امكاناتي همچون تهويه، تلويزيون، تخت هاي شيك، اينترنت و ... مي باشند كه همه ي اين ها باعث مي شود شما شيفته ي اين اتاق شويد.

طراحي و رنگ اتاق هاي اين هتل با ديگر هتل هاي كلن متفاوت است به طوري كه بيشتر جوان پسند مي باشند و بايد گفت در طراحي اين هتل از آجر، چوب، چرم و اتمسفري استفاده كرده اند و همچنين رنگ اتاق ها نيز اغلب تركيبي از كرم، شكلاتي و آبي فيروزه اي مي باشد. هتل وان كلن يكي از هتل هاي كلن مي باشد كه به يك هتل دو ستاره در اين شهر مشهور است اما تنها ايرادي كه مي توان از اين هتل گرفت مسافت ده كيلومتري آن با مركز شهر است.

[caption id="attachment_11433" align="aligncenter" width="780"]هتل وان شهر كلن هتل وان شهر كلن[/caption]

3. هتل اشتات هاوس شهر كلن

هتل اشتات هاوس يكي از هتل هاي كلن است كه بيشتر به يك آپارتمان شبيه است و معمولاً اتاق هاي خود را به صورت اجاره اي در اختيار مسافران مي گذارد. اين هتل در نزديكي كليساي جامع كلن قرار دارد. مكاني كه هتل اشتات هاوس در آن قرار دارد متعلق به سال 1860 مي باشد كه در ابتدا به عنوان يك صومعه از آن استفاده مي شده است. هتل اشتات هاوس داراي اتاق هاي بزرگ و با طراحي بسيار زيبا است كه اقامت شما را در اين هتل به ياد ماندني مي كند. هتل اشتات هاوس يك هتل بي نظير در بين هتل هاي كلن است به طوري كه هر چه شما در اين هتل بيشتر اقامت كنيد، بايد مبلغ كمتري را براي اجاره اتاق بپردازيد و از تخفيف بيشتري برخوردار مي شويد.

[caption id="attachment_11434" align="aligncenter" width="780"]هتل اشتات هاوس شهر كلن هتل اشتات هاوس شهر كلن[/caption]

4. هتل آرتوتل شهر كلن

هتل آرتوتل يكي از هتل هاي كلن است كه در كنار رودخانه راين قرار گرفته است و ايده آن براي طراحي از يك هنرمنده كره اي الهام گرفته شده كه در نوع خودش بي نظير است. هتل آرتوتل يكي از معدود هتل هاي كلن است كه طراحي داخل آن زيباتر از طراحي بيرون و نماي آن است و گردشگران مي توانند در داخل اين هتل گردش هنري نيز داشته باشند.

در اين هتل 218 اتاق بسيار زيبا وجود دارد كه در همه ي آن ها داراي امكاناتي همچون اينترنت رايگان، ميزكار، تلفن، تلويزيون، تخت، قهوه ساز، چاي ساز و ... وجود دارد. اين هتل داراي امكانات ديگري همچون سونا، تراس، پشت بام، كتابخانه و يك رستوران آسيايي مي باشد كه شما در زمان استفاده از هر كدام آن ها مي توانيد منظره اي پانوراميك از رودخانه راين را هم ببينيد كه تقريباً ديگر هتل هاي كلن فاقد اين امكان هستند.

[caption id="attachment_11435" align="aligncenter" width="780"]هتل آرتوتل شهر كلن هتل آرتوتل شهر كلن[/caption]

5. هتل ايم كوپفركسل شهر كلن

هتل ايم كوپفركسل جزء به صرفه ترين هتل هاي كلن به شمار مي رود كه داراي اتاق هايي بسيار تميز، شيك و مناسب مي باشد و هر كسي مي تواند بسته به سليقه ي خود امكانات اتاق خود را اضافه كند اما بايد نسبت به ديگران مبلغ بيشتري بپردازد كه اين يك امكان بسيار عالي مي باشد.

هتل ايك كوپفركسل يكي از بهترين رستوران ها و بوفه ها را در بين ديگر هتل هاي كلن دارد كه معمولاً گردشگران و مسافران از غذاهاي آن راضي هستند. اگر شما در اين هتل اقامت داريد مي توانيد با پياده روي در حدود چند دقيقه خود را به كليساي جامع كلن و ايستگاه مركزي قطار برسانيد.

[caption id="attachment_11436" align="aligncenter" width="780"]هتل ايم كوپفركسل شهر كلن هتل ايم كوپفركسل شهر كلن[/caption]

از كدام هتل هاي شهر كلن استفاده كنيم؟

در انتخاب هتل هاي كلن يكي از اصل ترين مواردي كه بايد به آن دقت كرد موقعيت هتل مورد نظر مي باشد. در هر شهري بهترين هتل ها، آن هتل هايي هستند كه به مركز شهر و مراكز اصلي شهر نزديك باشد اما باز هم شما بايد ببينيد كه براي چه كاري اين هتل را اجاره كرده ايد و بر اساس آن هتل خود را انتخاب كنيد:

[caption id="attachment_11437" align="aligncenter" width="780"]از كدام هتل هاي شهر كلن استفاده كنيم؟ از كدام هتل هاي كلن استفاده كنيم؟[/caption]

1. سفرهاي تفريحي و گردشي

براي انتخاب هتل در سفرهاي تفريحي و گردشگري بهترين هتل هاي كلن، آنهايي هستند كه به مركز شهر نزديك تر هستند حتي اگر كمي گران تر نسبت به ديگر هتل ها باشد چرا كه هم به مراكز مهم تفريحي و تجاري نزديك است و هم از پرداخت پول براي تاكسي و ... جلوگيري مي شود.

2. سفرهاي كاري

براي انتخاب هتل در سفرهاي كاري بهترين هتل هاي كلن، آنهايي هستند كه از نظر اقتصادي بصرفه تر هستند چرا كه شما در طول اين سفر بايد هزينه ي تاكسي و ... را بپردازيد تا به قرارهاي خود به موقع برسيد پس بايد از هزينه هاي جانبي بپرهيزيد.

در صورت نياز به مشاوره و راهنمايي براي سفر به اروپا با شماره همراه ۰۹۱۰۷۶۳۶۳۲۶ تماس بگيريد.

آژانس سفري ديگر مجري مستقيم در خصوص بليط آلمان، وقت سفارت آلمان، ويزاي آلمان، تور آلمان و تور اروپا ۸۸۸۵۱۰۸۰-۰۲۱

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.