چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۰۳

هتل هاي هامبورگ

۱۹ بازديد

هتل هاي هامبورگ

هتل هاي هامبورگ از امكانات و خدمات متنوعي برخوردارند. هتل هاي پنج و چهار ستاره در شهر هامبورگ ميزباني مهمانان و گردشگران داخلي و خارجي تور هامبورگ و تور اروپا را برعهده دارند. در ادامه سعي خواهيم كرد چند مورد از بهترين و ارزان ترين هتل هاي شهر هامبورگ را براي شما عنوان كنيم.

له مريدين از هتل هاي هامبورگ

يكي از لوكس ترين هتل هاي هامبورگ كه در زمره هتل هاي پنج ستاره اين شهر شناخته مي شود هتل له مريدين مي باشد. اين هتل داراي منظره رؤيايي است كه به دليل وجود درياچه الستر در اطراف آن از چشم اندازي بي نظير نيز برخوردار است. له مريدين يك هتل مجلل شناخته مي شود كه در مركز شهر هامبورگ قرار گرفته و داراي 275 اتاق است. اگر در اتاق هاي اين هتل اقامت كنيد از طراحي و دكوراسيون به كار رفته در آن ها لذت خواهيد برد.

از رنگ هاي آبي آسماني و خاكستري در اغلب ديوارها و طراحي اين اتاق ها استفاده شده است. پنجره هاي بزرگي در هر كدام از اتاق هاي اين هتل وجود دارد كه مي تواند مناظر زيبايي را در هر ساعت از شبانه روز براي شما خلق كند. از امكانات له مريدين از هتل هاي هامبورگ مي توان به وجود حمام اختصاصي، اينترنت و همچنين امكان مطالعه مجلات و روزنامه هاي روز اشاره كرد. غذاهاي مختلف بين الملل از جمله فرانسوي در اين هتل پنج ستاره سرو مي شوند. استخر و سالن بدنسازي نيز در اين هتل در اختيار اقامت كنندگان آن قرار مي گيرند.

[caption id="attachment_11442" align="aligncenter" width="780"]هتل هاي هامبورگ هتل هاي هامبورگ[/caption]

گرند اليسه از هتل هاي هامبورگ

يكي ديگر از هتل هاي هامبورگ گرند اليسه مي باشد كه جزء پنج ستاره ها محسوب مي شود. Rotherbaum منطقه اي است كه اين هتل در آن جا واقع شده است. وجود مراكز خريد در اطراف اين هتل و همچنين درياچه الستر سفر را براي شما راحت و لذت بخش تر مي كنند.

 511 اتاق با طراحي ساده و مجلل در اين هتل وجود دارند كه از رنگ هاي روشني همچون كرم استخواني در طراحي آن ها استفاده شده است. وجود تلويزيون، حمام و اينترنت بي سيم را مي توان از مزيت هاي اتاق هاي هتل گرند اليسه هامبورگ برشمرد. يك ماساژ لذت بخش در اتاق ماساژ اين هتل پس از شنا كردن در استخر آن از لذت خاصي برخوردار است. در اين هتل با رستوران هاي زيبا و مجلل مواجه مي شويد كه انواع غذاهاي اروپايي و نوشيدني هاي ناب را مي توان در آن سفارش داد.

[caption id="attachment_11443" align="aligncenter" width="780"]گرند اليسه از هتل هاي هامبورگ گرند اليسه از هتل هاي هامبورگ[/caption]

هتل هافن از هتل هاي هامبورگ

در كنار هتل هاي پنج ستاره هامبورگ مي توان به معرفي هتل هافن به عنوان يكي از هتل هاي چهار ستاره اين شهر اشاره كرد. تمامي هتل هاي هامبورگ براي اقامت توريست و گردشگران خارجي از امكانات و خدمات مناسبي برخوردار مي باشند. اين هتل نيز با چشم اندازي كه به رود و بندرگاه البه دارد مي تواند لحظات خوشي را براي شما فراهم كند.

در تابستان هاي خنك هامبورگ مي توانيد غذاي خود را در تراس اتاق هاي اين هتل نوش جان كنيد و از مناظر اطراف هتل هافن مخصوصاً شب هنگام لذت ببريد. اين هتل با 380 اتاق با امكاناتي از جمله صندوق امانات شما را به اقامتي مناسب دعوت مي كند.

[caption id="attachment_11444" align="aligncenter" width="780"]هتل هافن از هتل هاي هامبورگ هتل هافن از هتل هاي هامبورگ[/caption]

استيگن‌برگر ترودل‌برگ از هتل هاي هامبورگ

يكي ديگر از هتل هاي هامبورگ استيگن‌برگر ترودل‌برگ نام دارد. اين هتل نيز به مانند هتل هافن چهار ستاره مي باشد. اين هتل با چشم اندازي طبيعي در حاشيه شهر هامبورگ تأسيس شده است كه اقامت در آن لحظات آرامي را برايتان ايجاد خواهد كرد. باشگاه گلف Treudelberg در اطراف اين هتل چهار ستاره از هتل هاي هامبورگ قرار گرفته كه از تفريحات جذاب اطراف اين هتل محسوب مي شود.

 وجود امكاناتي مانند سيستم تهويه مطبوع، تلويزيون و اينترنت در كنار مبلمان مدرن اتاق هاي هتل استيگن‌برگر ترودل‌برگ باعث شده است كه اقامتي به يادماندني در آن را گردشگران تجربه نمايند. غذاهاي متنوع ملل و اروپايي را مي توان در چهار رستوران اين هتل نوش جان نمود. 225 اتاق با تمامي امكانات و خدمات در اين هتل چهار ستاره وجود دارند.

[caption id="attachment_11445" align="aligncenter" width="780"]استيگن‌برگر ترودل‌برگ از هتل هاي هامبورگ استيگن‌برگر ترودل‌برگ از هتل هاي هامبورگ[/caption]

داس اسمولكا از رمانتيك ترين هتل هاي هامبورگ

هتل هاي هامبورگ بسيار متنوع مي باشند كه در سطح و حاشيه اين شهر از توريست و گردشگران داخلي و خارجي با بهترين امكانات و خدمات ميزباني مي كنند. داس اسمولكا را مي توان يكي از هتل هاي چهار ستاره و رمانتيك در هامبورگ معرفي كرد كه داراي 37 اتاق مي باشد. اين هتل طوري بنا شده است كه اقامت كنندگان بتوانند لذت پياده روي در كانال  Alster كه در اطراف اين هتل قرار گرفته است را تجربه كنند.

 اگر به دنبال مراكز خريد شيك و مدرن هستيد نگران نباشيد در اطراف هتل داس اسمولكا مراكز مختلفي وجود دارد كه مي توانيد خريد خود را از آن ها به انجام برسانيد. طراحي اتاق هاي اين هتل به گونه اي است كه از كاغذ ديواري هاي راه راه در تمامي آن ها استفاده شده است. مبلمان هايي با منبت كاري ظريف و هنرمندانه در هر كدام از اتاق هاي اين هتل چيدمان شده اند.

[caption id="attachment_11446" align="aligncenter" width="780"]داس اسمولكا از رمانتيك ترين هتل هاي هامبورگ داس اسمولكا از رمانتيك ترين هتل هاي هامبورگ[/caption]

لوئيس سي جاكوب از هتل هاي هامبورگ

لوئيس سي جاكوب يكي ديگر از هتل هاي هامبورگ محسوب مي شود. اين هتل را مي توان يكي از هتل هاي پنج ستاره با بهترين خدمات به شما عزيزان معرفي كرد. لوئيس سي جاكوب داراي قدمت 200 ساله مي باشد و از فضاي آرام و به دور از شلوغي و هياهوي شهر برخوردار است.

85 اتاق اين هتل كه از بهترين هتل هاي هامبورگ شناخته مي شود داراي تمامي امكانات و خدمات رفاهي از جمله حمام اختصاصي، تهويه مطبوع و قهوه ساز مي باشند. در رنگ آميزي اتاق ها اغلب از رنگ هاي شاد استفاده شده است. ميل كردن غذاهاي مختلف در رستوران هاي هتل لوئيس سي جاكوب كه داراي چشم اندازي به سمت باغ و مناظر اطراف اين هتل مي باشند مسلماً از لذت خاصي برخوردار خواهد بود.

[caption id="attachment_11447" align="aligncenter" width="780"]لوئيس سي جاكوب از هتل هاي هامبورگ لوئيس سي جاكوب از هتل هاي هامبورگ[/caption]

تيفنتال از ارزان ترين هتل هاي هامبورگ

هتل هاي هامبورگ با قيمت هاي مناسب نيز مي توانند از گردشگران مختلف كشورها به خوبي ميزباني كنند. يكي از ارزان ترين هتل هاي شهر هامبورگ تيفنتال نام دارد. اين هتل را مي توان از اقامتگاه هاي سه ستاره برشمرد كه داراي كارمندان خوش برخورد و خوش رو مي باشد.

در كنار قيمت مناسب اين هتل امكانات و خدمات مناسبي نيز در اختيار مسافران و گردشگران قرار گرفته شده است. 38 اتاق با طراحي و دكوراسيون خاص و زيبا در اين هتل تأسيس شده اند. تنها براي وعده صبحانه مي توانيد از بوفه ي هتل استفاده نماييد. دو وعده ديگر را مي توانيد در رستوران هاي اطراف هتل تيفنتال هامبورگ سفارش دهيد.

[caption id="attachment_11448" align="aligncenter" width="780"]تيفنتال از ارزان ترين هتل هاي هامبورگ تيفنتال از ارزان ترين هتل هاي هامبورگ[/caption]

هاستل ژنراتور از هتل هاي هامبورگ

اگر دنبال بهترين هتل هاي هامبورگ با قيمت مناسب مي گرديد نگران نباشيد تنوع اين گونه از هتل ها در اين شهر بزرگ آلمان مثال نزدني است. هاستل ژنراتور يكي از هتل هاي شهر هامبورگ مي باشد كه داراي امكانات و خدمات مناسبي است.

 اين هتل داراي 161 اتاق با امكاناتي همچون اينترنت بي سيم، سيستم تهويه مطبوع و همچنين تراس بزرگ مي باشد. در سال 2012 هتل هاستل ژنراتور بنا شده است. اگر به فكر حمل و نقل در شهر و خريد از مراكز معتبر هستيد ما اقامت در اين هتل را به گردشگران تور هامبورگ و تور اروپا پيشنهاد مي كنيم.

در صورت نياز به مشاوره و راهنمايي براي سفر به اروپا با شماره همراه ۰۹۱۰۷۶۳۶۳۲۶ تماس بگيريد.

آژانس سفري ديگر مجري مستقيم در خصوص بليط آلمان، وقت سفارت آلمان، ويزاي آلمان، تور آلمان و تور اروپا ۸۸۸۵۱۰۸۰-۰۲۱

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.