رواديد آلمان

تور اروپا

شنبه ۲۹ اردیبهشت ۰۳

رواديد آلمان

۶ بازديد

رواديد آلمان

يكي از كشورهايي كه در قاره اروپا قرار دارد كشور آلمان مي باشد كه امروزه افراد زيادي تمايل دارند به آن سفر كنند. براي سفر به اين كشور مسافرين بايد رواديد آلمان را طبق قانون و برنامه انجام دهند. رواديد آلمان چند مرحله دارد كه براي اخد آن بايد درخواست تعيين وقت سفارت آلمان را داشت. مسافرين و گردشگران تور آلمان و تور اروپا كه مي خواهند به اين كشور زيبا و منحصر بفرد بروند بهتر است با روند رواديد آلمان آشنا شوند تا در زمان دريافت آن دچار هيچ گونه مشكلي نشوند. ما در اينجا سعي مي كنيم روند دريافت رواديد آلمان را بيان كنيم.

[caption id="attachment_10637" align="aligncenter" width="780"]رودايد آلمان رودايد آلمان[/caption]

كشور آلمان

همانطور كه مي دانيد آلمان يكي از كشورهاي اروپايي مي باشد. پايتخت آلمان برلين است. اين كشور با كشورهاي دانمارك، لهستان، جمهوري چك، اتريش، سوئيس و هلند همسايه است. كشور آلمان داراي جمعيتي بيش از 82 ميليون نفر مي باشد كه به عنوان يكي از كشورهاي پر جمعيت در دنيا شناخته مي شود. اين كشور از سال 1958 يكي از كشورهاي عضو اتحاديه اروپا است. كشور آلمان كشوري سرسبز و زيبا است كه با دو درياي شمال و بالتيك هم مرز مي باشد.

مردم كشور آلمان به زبان آلماني صحبت مي كنند و مذهب رسمي آنها پروتستان و كاتوليك رومي است. پول رايج كشور آلمان يورو مي باشد. آلمان مانند بقيه كشورهاي اروپايي يكي از مقاصد گردشگري و توريستي براي مسافران تور آلمان و تور اروپا است كه افراد زيادي به آن سفر مي كنند و براي اقامت آن را برمي گزينند. اين افراد براي سفر خود به اين كشور بايد رواديد آلمان را به طور كامل انجام دهند تا در سفر خود دچار هيچ مشكلي نشوند.

[caption id="attachment_10638" align="aligncenter" width="780"]كشور آلمان كشور آلمان[/caption]

آب و هواي آلمان و بهترين زمان سفر به اين كشور

كشور آلمان داراي آب و هوايي نسبتا پايداري در سرتاسر سال است. البته بايد گفت كه در اين كشور در فصل تابستان با آب و هواي گرم و در فصل زمستان با آب و هواي سرد رو به رو خواهيد شد. در اين كشور بارش باران دماي هوا را متعادل نگه مي دارد و در بيشتر مواقع، در فصل تابستان شاهد بارش باران بيشتري هستيم و در بيشتر زمان ها اين بارش ها غير قابل پيش بيني هستند. كم ترين دما در فصل زمستان به زير صفر تا منفي ده مي رسد و در بيشترين دما در فصل تابستان به 35 درجه مي رسد.

بهترين زمان براي سفر به اين كشور بين ماه هاي مي تا سپتامبر مي باشد. در اين ماه گردشگران زيادي به اين كشور مي روند و به بازديد مي پردازند. البته ناگفته نماند كه فصل هاي پاييز و بهار از جمله فصل هايي هستند كه به طور طبيعي زيبا هستند و مي توان از تك تك لحظات حضور خود لذت برد. شما نيز اگر مي خواهيد به اين كشور برويد بهتر است هر چه زودتر رواديد آلمان را انجام دهيد تا سفري امن و ايده آل داشته باشيد.

[caption id="attachment_10639" align="aligncenter" width="780"]آب و هواي آلمان و بهترين زمان سفر به اين كشور آب و هواي آلمان و بهترين زمان سفر به اين كشور[/caption]

اخذ رواديد آلمان

كشور آلمان يكي از اعضاي پيمان شينگن مي باشد. مسافريني كه مي خواهند به اين كشور سفر كنند بايد رواديد شينگن را انجام دهند. رواديد شينگن مربوط به دادن مجوز سفر به كشورهاي عضو اين پيمان است. رواديد شينگن مدت اقامت 90 روزه را به فرد مي دهد و فرد مي تواند در طي اين مدت در اين كشورها بماند. ناگفته نماند كه كشور آلمان تمامي رواديد ويزاي خود را در سفارت خود انجام مي دهد. اين سفارت تنها رواديدي را انجام مي دهد كه هدف اصلي آنها فقط مربوط به سفر به كشور آلمان باشد. به همين منظور مسافرين بايد براي انجام رواديد خود به سفارت آلمان مراجعه كنند تا كار ويزاي آلمان آنها انجام شود.

[caption id="attachment_10640" align="aligncenter" width="780"]اخذ رواديد آلمان اخذ رواديد آلمان[/caption]

فرم درخواست رودايد آلمان

افرادي كه مي خواهند به كشور آلمان سفر كنند بايد فرم درخواست رواديد آلمان را دريافت كرده و به سفارت تحويل دهند. اين افراد مي توانند اين فرم را به صورت اينترنتي و يا حضوري دريافت نمايند. شخص متقاضي رواديد آلمان بايد تمامي اطلاعات شخصي خود را به صورت كامل در اين فرم پر كند. البته ناگفته نماند كه هر فرد متقاضي بايد يك فرم دريافت كند و از آن يك كپي داشته باشد. اين فرم  بايد در كنار ساير مدارك در روز مصاحبه تحويل داده شود.

[caption id="attachment_10641" align="aligncenter" width="780"]فرم درخواست رودايد آلمان فرم درخواست رودايد آلمان[/caption]

مدارك لازم رواديد آلمان

همانطور كه مي دانيد در زمان سفر به كشور آلمان بايد رواديد ويزاي آلمان را انجام دهيد. يكي از مهم ترين موارد در زمينه انجام رواديد آلمان ارائه مدارك در زمان تعيين شده به سفارت مي باشد. اين مدارك براي انجام رواديد آلمان بسيار مهم مي باشد و هر گونه كمبود ممكن است در روند انجام آن مشكل ايجاد كند.

  • پاسپورت فرد متقاضي كه داراي اعتباري 6 ماهه باشد

  • كپي از صفحات اول و صفحاتي كه ويزاي شينگن دارد

  • شناسنامه فرد به همراه ترجمه و كپي آن

  • كارت ملي فرد به همراه ترجمه و كپي آن

  • ارائه فرم تكميل شده درخواست ويزاي آلمان

  • ارائه سه قطعه عكس رنگي با زمينه سفيد مربوط به همان سال كه تمام رخ باشد

  • ارائه مدارك شغلي مانند گواهي اشتغال به كار

  • پرينت حساب بانكي سه ماه آخر به همراه مهر بانكي

  • سند ملكي شخص به همراه ترجمه

  • گواهي اشتغال به تحصيل در صورت محصل بودن

  • گواهي بازنشستگي در صورت بازنشسته بودن

  • بليط پرواز رفت و برگشت به كشور آلمان

  • برگه مربوط به رزرو هتل براي مدت زمان اقامت

  • ارائه دعوت نامه

  • بيمه مسافرتي

[caption id="attachment_10642" align="aligncenter" width="780"]مدارك لازم رواديد آلمان مدارك لازم رواديد آلمان[/caption]

ارائه دعوتنامه براي رواديد آلمان

يكي از مواردي كه روند رواديد آلمان را سرعت مي بخشد داشتن دعوتنامه مي باشد. افرادي كه دعوتنامه دارند ديگر نيازي به داشتن برگه رزرو هتل براي مدت اقامت ندارند. اين دعوتنامه را از طريق دوستان و خويشاونداني كه در آلمان زندگي مي كنند، مي توانيد دريافت كنيد. فرد متقاضي مي تواند اصل اين دعوتنامه را به همراه ساير مدارك خود و اطلاعات فرد دعوت كننده به سفارت براي رواديد آلمان ارائه دهد. تمامي اين اطلاعات در روند بررسي مدارك تاثير دارند. ارائه اين دعوتنامه در روند اخذ ويزا بسيار موثر است.

[caption id="attachment_10643" align="aligncenter" width="780"]ارائه دعوتنامه براي رواديد آلمان ارائه دعوتنامه براي رواديد آلمان[/caption]

مدت زمان درخواست رواديد آلمان

افرادي كه مي خواهند به كشور آلمان سفر كنند بايد مدت زمان خاصي را براي انجام رواديد آلمان در نظر بگيرند تا در زماني كه براي سفر خود تعيين كرده اند بتوانند به راحتي و بدون هيچ دردسري راهي سفر شوند. مدت زمان تعيين شده براي انجام رواديد آلمان سه ماه قبل از سفر است و زودتر از اين موعد امكان پذير نيست. در اين مدت فرد ابتدا بايد فرم را دريافت كند و وقت سفارت آلمان را بگيرد. بعد در زمان تعيين شده به سفارت آلمان براي انجام مصاحبه مراجعه كند. البته بعد از اينكه فرد متقاضي مدارك خود را به سفارت ارائه مي دهد سه هفته طول مي كشد تا سفارت اعلام كند كه درخواست را پذيرفته و يا اينكه رد كرده است. در صورت پذيرفته شدن فرد مي تواند كار ويزاي خود را ادامه دهد.

[caption id="attachment_10644" align="aligncenter" width="780"]مدت زمان درخواست رواديد آلمان مدت زمان درخواست رواديد آلمان[/caption]

تعيين وقت سفارت آلمان

همانطور كه گفته شد فرد متقاضي براي انجام مصاحبه بايد وقت سفارت آلمان را دريافت كند تا رواديد آلمان را انجام دهد. اين افراد بايد به اين نكته توجه كنند كه كشور آلمان از جمله كشورهايي است كه افراد زيادي مي خواهند به آن سفر كنند و تعداد درخواست ها بالا است. اين افراد ممكن است زماني كه درخواست تعيين وقت مي كنند، چند هفته بعد و حتي گاهي اوقات چند ماه بعد به آنها نوبت داده شود. پس بهتر است اين افراد با يك برنامه ريزي حساب شده اقدام به درخواست رواديد آلمان و تعيين وقت كنند.

بهتر است بدانيد كه فرد در روز مصاحبه بايد در ساعت تعيين شده حضور يابد و لباس هاي رسمي پوشيده باشد. اين افراد بايد تمامي مدارك خود را به همراه داشته باشند تا دچار هيچ گونه مشكلي نشوند و ويزاي خود را هر چه سريع تر دريافت كنند.

[caption id="attachment_10645" align="aligncenter" width="780"]تعيين وقت سفارت آلمان تعيين وقت سفارت آلمان[/caption]

آدرس سفارت آلمان در تهران

آلمان از جمله كشورهايي است كه در ايران سفارت دارد و مراجعين مي توانند به راحتي براي انجام رواديد آلمان به آن مراجعه كنند. سفارت آلمان در تهران و در خيابان فردوسي واقع شده است. اين سفارت در روزهاي يكشنبه، چهارشنبه و پنجشنبه از ساعت 7 صبح تا 3 و نيم بعدازظهر كار مي كند و در روزهاي دوشنبه و سه شنبه از  ساعت 7 صبح تا 4 بعدازظهر خدمات خود را ارائه مي دهد.

سفارت آلمان در روزهاي جمعه و شنبه تعطيل مي باشد و هيچ گونه خدمات به مراجعين ارائه نمي دهد. افرادي كه مي خواهند رواديد آلمان را انجام دهند بايد در تاريخ تعيين شده به سفارت مراجعه كنند تا روند درخواست آنها هر چه سريع تر انجام شود.

موسسه حقوقي

افرادي كه مي خواهند به آلمان سفر كنند و از شرايط رواديد آلمان آگاه شوند، مي توانند با كارشناسان موسسه حقوقي ما تماس بگيرند. اين افراد در زمينه ارائه خدمات حقوقي و رزرو تور آلمان و تور اروپا تجربه كامل دارند و مي توانند پاسخگوي تمامي سوالات شما باشند.

شما نيز اگر مي خواهيد رواديد آلمان را انجام دهيد بهتر است همين حالا اقدام كنيد تا در زمان سفر خود با خيالي آسوده سفر كنيد.

در صورت نياز به مشاوره و راهنمايي براي سفر به اروپا با شماره همراه ۰۹۱۰۷۶۳۶۳۲۶ تماس بگيريد.

آژانس سفري ديگر مجري مستقيم در خصوص بليط آلمان، وقت سفارت آلمان، ويزاي آلمان، تور آلمان و تور اروپا ۸۸۸۵۱۰۸۰-۰۲۱

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.