رواديد فرانسه

تور اروپا

شنبه ۲۹ اردیبهشت ۰۳

رواديد فرانسه

۵ بازديد

رواديد فرانسه

كشور فرانسه يكي از زيباترين و پرجاذبه ترين كشورهاي اروپايي مي باشد. براي ورود به اين كشور بايستي رواديد فرانسه را دريافت و اخذ نماييد. براي دريافت رواديد فرانسه ابتدا بايستي وقت سفارت فرانسه گرفته و تمامي مدارك لازم را تهيه و آماده كنيد و روزي كه به صورت حضوري در سفارت خانه حاضر شديد، مدارك را به مسئولين سفارت خانه تحويل دهيد.

كشور فرانسه

كشور فرانسه يكي از كشورهاي معروف و پرآوازه در جهان مي باشد. پايتخت اين كشور شهر زيبا و بي نظير پاريس بوده و واحد پول آن يورو و زبان رسمي اين كشور زبان فرانسوي مي باشد. كشور فرانسه در 500 سال گذشته يكي از مهم ترين و بزرگ ترين قدرت هاي اقتصادي و فرهنگي بوده است. دين مردم كشور فرانسه مسيحي مي باشد و جمعيتي حدود 67 ميليون نفر دارد و از پرجمعيت ترين كشورهاي اروپايي به شمار مي رود. كشور فرانسه به دليل داشتن جاذبه هاي طبيعي و تاريخي بي شمار از جمله قطب هاي مهم گردشگري در جهان به شمار مي آيد و هر ساله گردشگران و توريست هاي بسياري با رزرو تور فرانسه و تور اروپا اين كشور را مقصد سفرهاي تفريحي و گردشگري خود قرار مي دهند.

هم چنين افراد بسياري اين كشور را براي ادامه تحصيل خود انتخاب مي كنند. با توجه به اين كه سطح علم و فرهنگ در اين كشور از مراتب بالايي برخوردار است، بي شك فرانسه مكان بسيار مناسبي براي تحصيل مي باشد. هم چنين با اينكه هزينه ي زندگي در فرانسه تا حدودي گران مي باشد، با اين وجود افراد بسياري به دليل امنيت و آرامش حاكم در اين كشور به فرانسه مهاجرت مي كنند. براي ورود به اين كشور بايستي رواديد فرانسه را دريافت نماييد. در بخش هاي بعدي به طور مختصر و مفيد به اين موضوع خواهيم پرداخت.

[caption id="attachment_10691" align="aligncenter" width="780"]كشور فرانسه كشور فرانسه[/caption]

آب و هواي كشور فرانسه

كشور فرانسه هر 4 فصل را در خود مشاهده مي كند و مي توان گفت داراي آب و هواي معتدلي مي باشد. اما در تمامي نقاط كشور آب و هواي يكساني وجود ندارد و به دليل موقعيت جغرافيايي اين كشور، شرايط آب و هوا در فرانسه همواره در حال تغيير است. خشك ترين ماه سال در اين كشور ماه مه مي باشد و خشك ترين منطقه در فرانسه سواحل مديترانه در جنوب اين كشور است؛ كه ميزان بارندگي در اين مناطق در فصل هاي پاييز و بهار بسيار سنگين مي باشد.

قسمت هاي غربي اين كشور كه اقليم اقيانوسي دارد، داراي بارندگي بسيار بالايي است و زمستان هايي معتدل و تابستان هاي گرم در اين منطقه حاكم مي باشد. بهترين زمان مسافرت به كشور فرانسه ماه هاي آوريل تا ژوئن و سپتامبر تا نوامبر است كه در اين فصول آب و هواي كشور بسيار مناسب بوده و گردشگران و مسافران تور فرانسه و تور اروپا مي توانند به راحتي و با خيالي تخت به سفر خود بپردازند و نگران شرايط آب و هوايي نباشند.

[caption id="attachment_10692" align="aligncenter" width="780"]آب و هواي كشور فرانسه آب و هواي كشور فرانسه[/caption]

اخذ رواديد فرانسه

براي مسافرت به كشور فرانسه بايستي رواديد فرانسه ي خود را دريافت نماييد و با توجه به اين كه دليل سفر شما به اين كشور چه چيزي مي باشد، نوع رواديد شما متغير خواهد بود. كشور فرانسه جزء اتحاديه ي اروپا مي باشد و داراي ويزاي شنگن است. ويزاي شنگن در 4 نوع مختلف صادر مي شود. ويزاي ترانزيت، ويزاي توريستي، ويزاي عبور و ويزاي بلند مدت يا همان ويزاي تجاري از انواع آن است. افراد براي ورود به كشور فرانسه بايد رواديد شنگن خود را از سفارت فرانسه اخذ و دريافت نموده و بدون دغدغه و هيچ گونه فكر و خيالي سفر خود را شروع كنند. در صورتي كه نتوانند اين رواديد را اخذ نمايند، به هيچ وجه حق و اجازه ي ورود به كشور فرانسه را نخواهند داشت.

[caption id="attachment_10693" align="aligncenter" width="780"]اخذ رواديد فرانسه اخذ رواديد فرانسه[/caption]

انواع رواديد فرانسه

از انواع مختلف رواديد فرانسه مي توان به ويزاي تجاري، ويزاي هنري، ويزاي نمايشگاهي، ويزاي توريستي، ويزاي تحصيلي و ويزاي دكتري اشاره نمود. افراد با توجه به دليل سفر خود يكي از اين ويزاهاي مربوطه را اخذ مي كنند. تمامي اين ويزاها داراي مدت اعتبار متفاوتي هستند كه ويزاي تجاري در بين تمامي ويزاها، داراي مدت اعتبار بيشتري مي باشد و ويزاي توريستي داراي كم ترين مدت زمان اعتبار است. در صورت اتمام اعتبار رواديد فرانسه بايستي از كشور خارج شويد و به كشور خود بازگشته و ويزاي مربوطه ي خود را تمديد نماييد. در اين صورت مي توانيد دوباره به فرانسه سفر كنيد. اگر اعتبار ويزاي شما تمام شود و هنوز در كشور فرانسه اقامت داشته باشيد، در صورت مواجهه و برخورد با مسئولين به شدت با شما برخورد خواهند كرد.

[caption id="attachment_10694" align="aligncenter" width="780"]انواع رواديد فرانسه انواع رواديد فرانسه[/caption]

اخذ رواديد فرانسه

اخذ رواديد فرانسه در سال هاي اخير طرفدار و خواهان بسيار زيادي را كسب كرده و هرساله نيز بر تعداد افرادي كه مي خواهند رواديد فرانسه خود را دريافت و اخذ كنند افزوده مي شود. هر كس بر اساس دليل مختلف و خاص خود به اين كشور سفر مي كند ولي بيشتر افراد به دنبال اخذ رواديد توريستي فرانسه هستند. همان طور كه اشاره كرديم كشور فرانسه داراي جاذبه ها و اماكن تاريخي بي شمار و بي نظيري مي باشد و توريست هاي بي شماري براي بازديد از اين اماكن به فرانسه سفر مي كنند.

[caption id="attachment_10696" align="aligncenter" width="780"]اخذ رواديد فرانسه اخذ رواديد فرانسه[/caption]

مدارك لازم براي اخذ رواديد فرانسه

بر اساس نوع رواديد فرانسه، مدارك لازم براي اخذ آن نيز متغير مي باشد. اما از يك سري مدارك كه وجود آن در تمامي انواع رواديدها الزامي مي باشد، مي توان به موارد زير اشاره كرد:

اصل و كپي شناسنامه و كارت ملي، دو قطعه عكس 6 در 4 رنگي با پشت زمينه سفيد، پاسپورت حداقل با 6 ماه اعتبار، بيمه مسافرتي، دعوتنامه، رزرو بليط هواپيما و محل اقامتگاه و 10 دوره حساب مالي، از مداركي مي باشند كه در اخذ ويزاي فرانسه لازم است. تمامي مدارك ذكر شده به همراه ساير مدارك اضافي با توجه به نوع رواديد شما را بايستي تهيه و آماده كرد و در زمان مشخص شده به سفارت خانه فرانسه تحويل داد.

[caption id="attachment_10697" align="aligncenter" width="780"]مدارك لازم براي اخذ رواديد فرانسه مدارك لازم براي اخذ رواديد فرانسه[/caption]

هزينه اخذ رواديد فرانسه

هزينه ي اخذ رواديد فرانسه با توجه به شرايط اقتصادي جامعه همواره متغير مي باشد. براي اين كه هزينه ي دقيق براي اخذ رواديد فرانسه را بدانيد، بايستي به وب سايت سفارت خانه فرانسه مراجعه نماييد. هم چنين اين هزينه را بايستي هنگام گرفتن وقت سفارت فرانسه خانه پرداخت نماييد تا در جهت رسيدگي به كارهاي شما براي صدور ويزاي فرانسه  اقدام كنند. اين هزينه صرف رسيدگي به اوامر مربوطه به ويزاي شما مي شود و به همين دليل حتي در صورتي كه ويزاي شما صادر نشود به هيچ وجه اين مبلغ به شما برگردانده نمي شود.

[caption id="attachment_10698" align="aligncenter" width="780"]هزينه اخذ رواديد فرانسه هزينه اخذ رواديد فرانسه[/caption]

گرفتن وقت سفارت براي اخذ رواديد فرانسه

براي دريافت رواديد فرانسه بايستي وقت سفارت فرانسه خانه بگيريد و براي اين امر بايد به وب سايت سفارت مراجعه كرده و فرمي كه براي متقاضيان قرار داده شده است را پر نماييد. در هنگام پر كردن فرم مربوطه بسيار دقت كرده و اطلاعات شخصي خود را به درستي وارد كنيد هم چنين هزينه مربوطه را با دقت و حواس جمع پرداخت نماييد. بعد از انجام تمامي اين مراحل، كدي براي شما ارسال مي شود كه شما بايستي آن كد را تا روزي كه در سفارت خانه حاضر مي شويد به همراه داشته باشيد.

هم چنين در رسيدن وقت سفارت بايستي صبور باشيد زيرا با توجه به اين موضوع كه تعداد متقاضيان هر روز زياد مي شود، به همين دليل رسيدن وقت سفارت به شما تا حدودي زمان گير خواهد بود. به شما توصيه مي كنيم حدود يك ماه قبل از زماني كه مي خواهيد به اين كشور سفر داشته باشيد، اقدام به گرفتن وقت سفارت نماييد تا بتوانيد در زمان مناسبي ويزاي خود را دريافت و سفرتان را شروع كنيد.

[caption id="attachment_10699" align="aligncenter" width="780"]گرفتن وقت سفارت براي اخذ رواديد فرانسه گرفتن وقت سفارت براي اخذ رواديد فرانسه[/caption]

دلايل رد شدن درخواست رواديد فرانسه

در مواقعي ممكن است درخواست شما براي رواديد فرانسه را رد كنند كه اين موضوع به خاطر دلايل مختلفي مي تواند باشد كه در زير به مواردي از اين دلايل اشاره شده است:

در صورتي كه در گذشته جرمي سنگين از جمله قتل مرتكب شده يا اگر در فعاليت‌هاي سياسي و تروريستي دخالت داشته باشيد درخواست رواديد فرانسه شما رد مي‌شود. برخي افراد در ميان مدارك لازم براي اخذ ويزاي فرانسه به خاطر تكميل نبودن مدارك، سعي بر اين دارند كه مدارك جعلي قرار دهند كه در صورت مشاهده ي چنين امري علاوه بر اين كه تقاضاي شما براي دريافت ويزاي فرانسه رد خواهد شد، به صورت جدي با شما برخورد خواهند كرد و حتي امكان بازداشت و حبس نيز وجود دارد. به همين دليل به شما توصيه مي‌كنيم به هيچ وجه مدارك جعلي به سفارت خانه ارائه ندهيد و به صورت قانوني تمامي مراحل مربوطه را طي نماييد.

[caption id="attachment_10695" align="aligncenter" width="780"]دلايل رد شدن درخواست رواديد فرانسه دلايل رد شدن درخواست رواديد فرانسه[/caption]

نكات مهم و دانستني در اخذ رواديد فرانسه

برخي از سايت هاي مربوطه با دادن وعده و قول هايي از جمله اخذ سريع ويزاي فرانسه شما سعي بر اين دارند كه پول افراد را بگيرند. به همين دليل گول اين افراد كلاهبردار و سودجو را نخوريد و خودتان به وب سايت سفارت خانه مراجعه كرده و به صورت قانوني در جهت اخذ رواديد فرانسه ي خود اقدام كنيد.

در صورت نياز به مشاوره و راهنمايي براي سفر به اروپا با شماره همراه 09107636326 تماس بگيريد.

آژانس سفري ديگر مجري مستقيم در خصوص بليط پاريس، تور پاريس ، بليط فرانسه، وقت سفارت فرانسه، ويزاي فرانسه، تور فرانسه و تور اروپا 88851080-021.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.