رواديد مالت

تور اروپا

یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۰۳

رواديد مالت

۸ بازديد

رواديد مالت

مالت يكي از كشورهاي بسيار زيبا در اروپا است كه طرفداران خاص خودش را نيز دارد. شما براي سفر به اين كشور ديدني بايد ويزا و يا به بياني ديگر رواديد مالت را اخذ نماييد. اما اگر با روند اخذ ويزاي اين كشور آشنايي چنداني نداريد، جاي هيچ نگراني وجود ندارد. ما در اين مقاله مي‌خواهيم كمي دقيق‌تر به اين موضوع نگاه كنيم. جهت كاهش هزينه هاي سفر ميتوانيد با تور اروپا به اين كشور سفر نماييد.

معرفي كشور مالت

كشور مالت يك كشور بسيار كوچك اما سرشار از جاذبه‌هاي گردشگري است كه در جنوب اروپا و در نزديكي ايتاليا واقع‌شده است. آب‌ و هواي مالت مديترانه‌اي بوده و به همين خاطر افراد زيادي براي لذت بردن از اين آب‌ و هواي معتدل مديترانه‌اي به اين كشور زيبا سفر مي كنند. اين كشور به شكل يك جزيره ي كوچك بوده و اطراف آن را سواحل خيره‌كننده‌اي فراگرفته است. والتا مركز كشور مالت بوده و جالب است بدانيد كه اين شهر يكي از كوچك‌ترين پايتخت‌هاي جهان مي‌باشد. اگر شما هم از آن دست افرادي هستيد كه قصد داريد به اين كشور زيبا سفر كنيد، قطعاً مي‌دانيد كه براي سفر به مالت نياز به رواديد مالت داريد. اخذ ويزاي مالت شرايط و مراحل خاصي دارد كه در اين مقاله بيشتر به اين موضوع خواهيم پرداخت و شما را با نحوه ي اخذ ويزاي مالت آشنا خواهيم كرد. همه ساله گردشگران زيادي با تور اروپا به اين كشور زيبا سفر ميكنند.

[caption id="attachment_10760" align="aligncenter" width="780"]معرفي كشور مالت معرفي كشور مالت[/caption]

انواع رواديد مالت

همان‌طور كه مستحضر هستيد ويزا انواع مختلفي دارد. اين‌كه شما مي‌بايست كدام نوع ويزا را دريافت كنيد، بيش از هر چيز ديگر به هدف سفرتان بستگي دارد. به‌ طور كلي انواع رواديد مالت شامل ويزاي توريستي، ويزاي تحصيلي، ويزاي كاري، ويزاي سرمايه‌گذاري، ويزاي خانوادگي، ويزاي پزشكي و ... مي‌شود. اگر قصد شما از سفر به مالت تحصيل در اين كشور باشد، شما بايد ويزاي تحصيلي كشور مالت را تهيه كنيد. اگر مي‌خواهيد براي يك مدت كوتاه به اين كشور سفر كرده و از جاذبه‌هاي طبيعي و گردشگري آن ديدن كنيد، بايد ويزاي توريستي مالت را اخذ نماييد. به همين شكل اگر مي‌خواهيد براي ادامه ي كارتان به اين كشور سفر كنيد، با ويزاي كاري و اگر قصد سرمايه‌گذاري در مالت را داريد، بايد ويزاي سرمايه‌گذاري و تجارت مالت را تهيه نماييد.

رواديد تحصيلي مالت

يكي از انواع رواديد مالت، رواديد تحصيلي مي‌باشد. اگر شما مي‌خواهيد ادامه تحصيل خود را در كشور مالت سپري كنيد، بايد ويزاي تحصيلي مالت را دريافت نماييد. البته براي اين كار شما پس از اخذ پذيرش دانشگاه‌هاي اين كشور بايد ابتدا يك ويزاي كوتاه‌مدت 2 ماهه دريافت كرده و به اين كشور سفر كنيد. پس از تكميل مراحل ثبت‌نام، مي‌توانيد براي اخذ ويزاي تحصيلي اقدام نماييد. هر چند كه دانشگاه‌هاي اين كشور به‌ اندازه بهترين دانشگاه‌هاي جهان خوب نيستند، اما افراد زيادي هستند كه علاقه‌مند به تحصيل در دانشگاه‌هاي اروپايي مي‌باشند. اگر شما هم مي‌خواهيد براي ادامه تحصيل به كشور مالت سفر كنيد، بايد بگوييم كه بهترين دانشگاه اين كشور، دانشگاه راسكين بوده و بيشتر دانشجويان خارجي اين دانشگاه بيشتر در رشته‌هاي پزشكي و روان شناسي و مهندسي تحصيل مي‌كنند. براي تحصيل در اين دانشگاه‌ها شما بايد به زبان انگليسي يا ايتاليايي تسلط كامل داشته باشيد.

[caption id="attachment_10774" align="aligncenter" width="780"] نامه ي پذيرش براي اخذ ويزاي تحصيلي كانادا[/caption]

رواديد كاري مالت

يكي ديگر از انواع روش‌هاي سفر و مهاجرت به مالت، سفر به مالت براي ادامه ي كار و زندگي مي‌باشد. البته اين روش يكي از سخت‌ترين روش‌هاي مهاجرت است. شما براي اخذ ويزاي كاري مالت ابتدا بايد در مصاحبه ي شغلي موفق شويد و سپس در صورت اخذ دعوت‌نامه ي كاري مي‌توانيد اقدام به اخذ رواديد مالت بكنيد. براي اين كار آگهي استخدام ابتدا بايد به مدت 3 ماه در كشور مالت، مدت 3 ماه در اتحاديه ي اروپا و سپس به‌ صورت جهاني منتشر شود. در نهايت اگر كارفرما با كار شما موافق بوده و در مصاحبه موفق شديد، مي‌توانيد دعوت‌نامه ي كاري را اخذ نموده و براي دريافت ويزاي كاري مالت تلاش كنيد.

مدارك لازم جهت اخذ رواديد مالت

شما براي دريافت رواديد مالت نياز به مدارك خاصي داريد كه بسته به هدفتان از سفر به مالت، اين مدارك ممكن است تغيير كنند. اما در ادامه به ارائه ي فهرستي از اين مدارك كه به‌ صورت كلي نياز است، مي‌پردازيم.

-         مدارك شناسايي شامل كارت ملي و شناسنامه

-         پاسپورت با اعتبار حداقل 3 ماه

-         بليط هواپيما

-         فيش رزرو هتل

-         دعوت‌نامه (در صورت لزوم)

-         گواهي اشتغال به تحصيل براي افراد محصل

-         گواهي بازنشستگي براي بازنشستگان

-         مدرك كاري يا كارت بازرگاني براي شاغلان

-         بيمه مسافرتي

-         سند ملك يا زمين يا هر چيزي كه نشان دهد شما از تمكن مالي مناسبي برخوردار هستيد.

-         2 قطعه عكس رنگي 6*4

-         فرم درخواست ويزا

-         اگر قبلاً به مالت سفركرده‌ايد، كپي يا اصل رواديد مالت مورد نياز است.

ساير مدارك بستگي به انگيزه ي سفر شما دارد.

مراحل اخذ رواديد مالت

به‌ طور كلي براي اخذ ويزاي مالت و ديگر كشورها يك روال كلي وجود دارد و شما بايد طبق اين روال و مراحل نسبت به اخذ رواديد مالت اقدام كنيد. در ادامه مراحل كلي اخذ رواديد مالت را تشريح خواهيم كرد.

مرحله اول: گرفتن وقت سفارت

مرحله دوم: مراجعه به سفارت و تحويل مدارك

مرحله سوم: پيكاپ ويزا و رواديد مالت

مرحله چهارم: اخذ ويزاي مالت

در مرحله اول شما تنها مي‌بايست از طريق آژانس هاي مسافرتي معتبر اقدام به رزرو وقت سفارت مالت نماييد. در مرحله بعدي شما مي‌بايست با در دست داشتن مدارك لازم به سفارت مراجعه كرده و مداركتان را تحويل دهيد. پس‌ از اين كار اگر با درخواست شما موافقت شود، كارهاي مربوط به پيكاپ و الصاق ويزا به پاسپورت بايد صورت پذيرد. در نهايت شما مي‌توانيد رواديد مالت را اخذ نماييد.

نحوه درخواست رواديد مالت

براي درخواست رواديد مالت، همان‌طور كه گفتيم شما بايد ابتدا وقت سفارت اين كشور را بگيريد. اما از آنجايي‌ كه كشور مالت در ايران داراي سفارت خانه نمي‌باشد، سفارت اتريش كارهاي مربوط به اخذ ويزاي مالت را انجام مي‌دهد. به همين دليل شما بايد به‌صورت غيرحضوري و از طريق آژانس هاي گردشگري درخواست اوليه را ارسال كنيد. براي اين كار كافي است با يكي از آزانس هاي معتبر فعال در اين زمينه تماس بگيريد و درخواست خود را از طريق كارشناسان آن ها دنبال كنيد در اولين زمان ممكن وقت سفارت مالت به شما داده مي‌شود.

وقت سفارت مالت

پس از دريافت وقت سفارت اتريش، شما بايد در زمان مقرر به سفارت اين كشور در ايران مراجعه كنيد و اقدامات لازم براي اخذ رواديد مالت را انجام دهيد. مهم‌ترين كاري كه در وقت سفارت مي‌بايست انجام دهيد، تحويل مدارك لازم به كاركنان سفارت مي‌باشد. هم‌چنين شما بايد انگشت‌نگاري‌هاي لازم را نيز انجام دهيد. به همين دليل حضور شخص متقاضي در وقت سفارت الزامي مي‌باشد. علاوه بر اين‌ها در مواردي ممكن است از شما مصاحبه به عمل آيد. شما پيش از حضور در سفارت اتريش، بايد خود را براي مصاحبه آماده كنيد. البته اين كار چندان دشوار نيست. مهم‌ترين موضوع اين است كه بدانيد دقيقاً قصد و هدفتان از سفر به اين كشور چيست. مصاحبه معمولاً در موارد خاص و در سفرهاي طولاني‌ مدت اتفاق مي‌افتد.

سفارت اتريش در ايران

همان‌طور كه گفتيم مالت در ايران سفارت ندارد و كشور اتريش كارهاي مربوط به سفارت مالت را در ايران بر عهده‌ گرفته است. اطلاعات كامل مربوط به سفارت اين كشور در ادامه ارائه‌ شده است. شما براي دريافت وقت سفارت مي‌توانيد از طريق شماره تلفن يا آدرس ايميل مربوطه اقدام نماييد.

آدرس سفارت اتريش در تهران:

تهران، نياوران، خيابان باهنر، خيابان مقدسي، خيابان محمود احمدي زماني، كوچه ميرولي، پلاك ۶-۸

ساعات كاري:

يكشنبه تا پنجشنبه از ساعت 9 الي 12

هزينه ي اخذ ويزاي شينگن مالت براي افراد بزرگ‌سال بالاي 12 سال، 60 يورو و براي كودكان بين 6 تا 12 سال، 35 يورو و براي كودكان زير 6 سال، رايگان مي‌باشد.

نكات مهم در هنگام اخذ رواديد مالت

در طي مراحل اخذ رواديد مالت به اين چند نكته توجه كامل داشته باشيد تا در سفر به مالت و اخذ ويزاي اين كشور دچار مشكل نشويد:

-         بدون وقت قبلي براي اخذ رواديد مالت هرگز به سفارت اتريش مراجعه نكنيد. گرفتن وقت سفارت الزامي مي‌باشد.

-         از به همراه داشتن وسايل تيز و برنده و خطرناك در وقت سفارت اتريش خودداري كنيد.

-         از اعتماد بي‌مورد و بدون دليل به افراد و دادن پول به آن‌ها براي اخذ ويزاي مالت خودداري كنيد.

-         حضور كودكان زير 12 سال در وقت سفارت الزامي نمي‌باشد.

-         حداقل 3 هفته پيش از موعد سفرتان نسبت به اخذ رواديد مالت اقدام نماييد، تا دچار مشكل نشويد.

-         داشتن دعوت‌نامه ي مالت مهر تأييدي بر درخواست اخذ ويزاي شما نيست ولي مي‌تواند كارهاي اخذ ويزاي اين كشور را تسهيل كند.

درصورت نياز به مشاوره و راهنماپيي براي سفر به اروپا با شماره همراه 09107636326 تماس بگيريد.

آژانس سفري ديگرمجري مستقيم و بي واسطه ويزاي مالت، وقت سفارت مالت، تور مالت و تور اروپا ۸۸۸۵۱۰۸۰-۰۲۱

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.