شنبه ۲۹ اردیبهشت ۰۳

سفر به بوداپست

۵ بازديد

سفر به بوداپست

سفر يكي از بهترين علاقه‌مندي هاي بشر محسوب مي شود. ديدن جاذبه‌هاي گردشگري نقاط دور دست، يكي از بهترين لذت هايي است كه افراد همواره به آن توجه دارند. سفر به بوداپست به عنوان يكي از بهترين سفرها از جهات مختلفي، شناخته مي شود. اين شهر به عنوان پايتخت كشور مجارستان از جاذبه‌هاي گردشگري فوق العاده بهره مند مي باشد و به همين منظور بسياري از افراد در فصول مختلف سال، سفر به اين كشور با تور مجارستان و تور اروپا را مورد توجه قرار مي دهند. ما در اين متن قصد داريم تا سفر به بوداپست را به عنوان سفر به يكي از شهرهاي اروپايي به خوبي بررسي نماييم. اگر قصد سفر به اين شهر زيبا را داريد ما را تا پايان متن همراهي نماييد.

معرفي شهر بوداپست

اين شهر به عنوان پايتخت كشور مجارستان محسوب مي شود و به عنوان بزرگترين شهر مجارستان قطب اصلي سياست، اقتصادو ... در مجارستان است. اين شهر با وسعت 525 هزار كيلومتر مربع، جمعيتي بالغ بر يك ميليون و هشتصد هزار نفر را در خود جاي داده است. اين شهر يكي از شهرهاي تاريخي و با تمدن در قلب اروپا شناخته مي شود و بسياري از افراد براي بازديد از آثار تاريخي و ديدني آن به اين شهر سفر مي نمايند. مردمان اين شهر نسبت به توريست‌ها بسيار مودب مي باشند و بسياري از توريستان اين شهر بعد از سفر خود اين موضوع را بازگو كرده اند. مردمان شهر بوداپست اكثراً مسيحي مي باشند. خدماتي كه در اين شهر به توريست هاي تور بوداپست ارائه مي شود، بسيار بالا مي باشد و توريست ها در آسايش كامل خواهند بود.

[caption id="attachment_10856" align="aligncenter" width="780"]معرفي شهر بوداپست معرفي شهر بوداپست[/caption]

راهنما سفر به بوداپست

براي سفر به بوداپست ابتدا بايد از طريق آژانس ها براي سفر توريستي خود درخواست ويزا نماييد. سفارت مجارستان ويزاهاي توريستي را اغلباً به آساني صادر مي كند. بعد از دريافت ويزا مي توانيد با انتخاب تور بوداپست و يا تور اروپا و يا با خريد بليط هواپيما سفر به مجارستان و شهر بوداپست را تجربه نماييد. در سفر به بوداپست بايد يك سري از موضوعات را مورد توجه داشته باشيد.

بوداپست با شهر تهران داراي اختلاف زماني دو و نيم ساعته مي باشد. زبان رسمي مردمان اين شهر مجاري مي باشد، اما اكثر آن ها به زبان انگليسي مسلط مي باشند. واحد پول در كل كشور مجارستان فورينت مي باشد. نوع برق شهري آن 230 ولت 50 هرتز است. كد كشور مجارستان 36+ است. توريستان در سفر به بوداپست در فرودگاه فرنك ليست فرود خواهند آمد.

[caption id="attachment_10857" align="aligncenter" width="780"]راهنما سفر به بوداپست راهنما سفر به بوداپست[/caption]

بهترين زمان سفر به بوداپست

براي سفر به بوداپست يكي از موضوعات مهم بهترين زمان سفر به اين كشور و انتخاب بهترين آژانس ارائه دهنده تور بوداپست مي باشد. اين زمان از لحاظ مختلفي مورد توجه است. به طور مثال يكي از مهمترين پارامترهاي مهم براي سفر به بوداپست وضعيت آب و هواي اين كشور مي باشد. بهترين زمان سفر به اين شهر از لحاظ آب و هوايي از ماه مارس الي مه و از سپتامبر الي نوامبر مي باشد. گفتني است آب و هواي اين كشور بسيار معتدل مي باشد و اين موضوع نويد آن را مي دهد، كه سفر به بوداپست در همه مواقع سال امكان پذير باشد. بازه هاي زماني كه جشنواره هاي مختلف فصلي در اين شهر برگزار مي شود، مي تواند بهترين زمان براي سفر افراد باشد. خوب است با استفاده از مشاوران و آژانس هاي مسافرتي اين موضوع را بيشتر كنكاش نماييد.

[caption id="attachment_10858" align="aligncenter" width="780"]بهترين زمان سفر به بوداپست بهترين زمان سفر به بوداپست[/caption]

هزينه هاي سفر به بوداپست

براي سفر به بوداپست يك سري از هزينه‌ها مورد نياز مي باشند. براي سفر به اين شهر بايد هزينه‌هايي چون خورد و خوراك، هزينه هاي اقامت، هزينه هاي گردش در اين شهر و ... را مورد توجه داشته باشيد. لازم به ذكر است هزينه هاي افراد با توجه به تعداد روزهايي كه در اين شهر اقامت دارند متغير مي باشد. در كل مي توان گفت سفر به بوداپست يكي از سفرهاي ارزان قيمت به حساب مي آيد. لذا افراد مي توانند با استفاده از يك سري كارها هزينه هاي خود را كاهش دهند. افراد مي توانند با استفاده از رستوران هاي ارزان قيمت تر و استفاده از محل هاي اقامتي ساده مانند سوئيت ها هزينه‌هاي خود را كاهش داده و سفري ارزان به اين شهر داشته باشند. لازم به ذكر است استفاده از تورهايي كه سفر به بوداپست را ارائه مي دهند، در كاهش هزينه ها بسيار تاثير گذار مي باشد.

[caption id="attachment_10859" align="aligncenter" width="780"]هزينه هاي سفر به بوداپست هزينه هاي سفر به بوداپست[/caption]

اقامتگاه ها و خوراك در سفر به بوداپست

همانطور كه در متون بالا به آن اشاره شد، شهر بوداپست به عنوان يكي از شهرهاي با كيفيت از لحاظ سطح خدماتي محسوب مي شود. در اين شهر هتل‌هاي متفاوتي از 2 ستاره تا 5 ستاره موجود مي باشند،كه از بهترين آن ها مي توان به كورينتا، هتل بوسكلو، هتل بوهم آرت و ... اشاره كرد. افراد مي توانند براي خورد و خوراك خود با توجه به نوع بودجه اي كه براي سفر به بوداپست در نظر گرفته اند، به رستوران هاي مختلفي مراجعه نمايند. از بهترين اين رستوران‌ها مي توان به رستوران كوما چز سوي، رستوران زلر بيسترو، رستوران هانگيري كوم بيسترو و ... اشاره كرد. در اين رستوران‌ها انواع غذاهاي مجاري و بين المللي طبخ و به مشتريان ارائه مي شود.

[caption id="attachment_10860" align="aligncenter" width="780"]اقامتگاه ها و خوراك در سفر به بوداپست اقامتگاه ها و خوراك در سفر به بوداپست[/caption]

جاذبه هاي گردشگري بوداپست

يكي از دلايلي كه سفر به بوداپست مورد توجه بسياري از افراد مي باشد، جاذبه‌هاي گردشگري فراوان اين شهر مي باشد. با توجه به قدمت اين شهر مي توان گفت جاذبه‌هاي تاريخي فراواني در آن موجود مي باشد. علاوه بر اين جاذبه‌هاي تاريخي، جاذبه‌هاي طبيعي بيشماري نيز در آن موجود مي باشند. از جاذبه‌هاي بي نظير اين كشور مي توان به درياچه بالاتون، كليساي سنت استفان، ساختمان پارلمان، رود دانوب، كفش‌هاي آهني كنار رود دانوب، ميدان هيروز، موزه ملي مجارستان، خانه اپرا، پل چين و ... اشاره كرد. افراد مي توانند در سفر به اين كشور با استفاده از تور ليدرها به تمامي اين نقاط رفته و از آن لذت ببرند.

[caption id="attachment_10861" align="aligncenter" width="780"]جاذبه هاي گردشگري بوداپست جاذبه هاي گردشگري بوداپست[/caption]

استفاده از تورها براي سفر به بوداپست

همانطور كه در متون بالا به آن اشاره شد، براي سفر به بوداپست استفاده از تورهاي گردشگري همچون تور مجارستان و يا تور اروپا بسيار مناسب به نظر مي آيد. اين تورها با توجه به خدمات بي نظيري كه در اختيار گردشگران قرار مي دهند، هم از لحاظ هزينه اي و هم از لحاظ كيفي بسيار مورد توجه قرار گرفته اند. افراد مي توانند با مراجعه به آژانس‌هاي مختلفي مسافربري اين تورها را براي خود رزرو نمايند. گفتني است در بعضي از مواقع اين تورها به صورت لحظه آخري به مسافران ارائه مي شود و همين موضوع باعث مي شود كه بخش قابل ملاحظه اي از مبلغ تور كاهش پيدا نمايد.

[caption id="attachment_10862" align="aligncenter" width="780"]استفاده از تورها براي سفر به بوداپست استفاده از تورها براي سفر به بوداپست[/caption]

بحث پاياني در مورد سفر به بوداپست

در پايان مي توان گفت سفر به بوداپست به عنوان يكي از سفرهاي بسيار خوب اروپايي محسوب مي شود. براي سفر به بوداپست حتما با يك زمانبندي درست و به موقع تمامي جاذبه‌هاي گردشگري آن را مورد توجه قرار دهيد. در سفر به اين شهر زيبا حتما از تورليدرها براي بازديد از نقاط مختلف آن نظر خواهي نماييد.

از اينكه ما را تا پايان همراهي نموديد بسيار سپاسگزاريم.

در صورت نياز به مشاوره و راهنمايي براي سفر به اروپا با شماره همراه 09107636326 تماس بگيريد.

آژانس سفري ديگر مجري مستقيم و بي واسطه در خصوص بليط مجارستان، وقت سفارت مجارستان، ويزاي مجارستان، تور مجارستان و تور اروپا ميباشد.88851080-021

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.