یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۰۳

سفر به اسپانيا

۶ بازديد

سفر به اسپانيا

سفر به اسپانيا براي افرادي كه اولين بار است مي‌خواهند اين كشور را به عنوان مقصد سفر خود انتخاب كنند، بسيار جذاب است. اگر شما هم جزو افرادي هستيد كه براي اولين بار است مي‌خواهيد با تور اسپانيا و يا تور اروپا به اسپانيا سفر كنيد، شايد اطلاعات زيادي درباره اين كشور نداشته باشيد. البته جاي نگراني وجود ندارد. شما در اين مقاله مي‌توانيد با اين كشور و شرايط سفر به اسپانيا بيشتر آشنا شويد.

كشور اسپانيا

اسپانيا يكي از كشورهاي بسيار ديدني و زيبا است كه در جنوب غربي اروپا واقع‌ شده است. تقريباً مي‌توان گفت كمتر كسي است كه با اين كشور پر جاذبه آشنايي نداشته باشد. اما به هر حال ما در اين مقاله مي خواهيم نگاهي دقيق تر به اين كشور و شرايط سفر به اسپانيا داشته باشيم. اسپانيا داراي آب و هواي بسيار خوب و مناطق طبيعي و گردشگري بي نظيري مي باشد. جاذبه هاي گردشگري اين كشور بسيار متنوع و جذاب هستند و هر ساله گردشگران بسياري با رزرو تور اسپانيا و يا تور اروپا براي بازديد از اين كشور به اسپانيا سفر مي كنند. يكي ديگر از عوامل اصلي سفر به اسپانيا، شركت در جشنواره هاي مختلف اين كشور مي باشد كه شهرت جهاني نيز دارد.

[caption id="attachment_10894" align="aligncenter" width="780"]سفر به اسپانيا سفر به اسپانيا[/caption]

آب و هواي اسپانيا

شما در سفر به اسپانيا حتما با تنوع آب و هوايي در نقاط مختلف اين كشور مواجه خواهيد شد. اسپانيا تنوع اقليمي و آب و هوايي بسيار زيادي دارد، تا جايي كه اين كشور در حال حاضر اولين كشور اروپايي از نظر تنوع آب و هوايي مي باشد. در بخش هايي از اسپانيا اقليم اصلي آب و هواي مديترانه اي مي باشد. آب و هوايي كه در آن تابستان ها گرم و زمستان ها سرد و پربارش است. در بخش هاي شمالي اين كشور با اقليم اقيانوسي روبرو خواهيد شد. در قسمت جنوب شرقي اسپانيا آب و هواي نيمه خشك را داريم كه گرمي تابستان حتي تا پاييز هم به طول مي انجامد. ديگر اقليم اصلي در اسپانيا آب و هواي قاره اي است كه با تابستان هاي فوق العاده گرم نمود پيدا مي كند. اين نوع آب و هوا را در مناطق شمال شرقي مي‌توانيد پيدا كنيد. در كل شايد براي طبع ما ايراني ها سفر به اسپانيا آن هم به مناطق غربي جذاب تر و سازگارتر باشد.

بهترين زمان سفر به اسپانيا

با توجه به تنوع آب و هوايي كشور اسپانيا تقريباً مي‌توان گفت هر موقعي از سال براي سفر به اسپانيا مناسب مي باشد. اما اگر جزو آن افرادي هستيد كه آب و هواي بسيار سرد يا آب و هواي بسيار گرم را نمي‌توانيد تحمل كنيد، به شما توصيه مي كنيم فصل بهار يعني از ماه هاي مارس تا مه و در پاييز از ماه هاي سپتامبر تا نوامبر را براي سفر انتخاب كنيد؛ تقريباً از اواسط شهريور تا اواسط آبان ماه؛ چرا كه در اين موقع از سال تعداد گردشگران كمتر است و علاوه بر اين آب و هوا براي سفر به اسپانيا مناسب مي باشد. اما اين نكته را نيز بهتر است بدانيد كه معمولا شلوغ ترين فصل سال براي گردشگران فصل تابستان است. اما اگر مي‌خواهيد به مناطق شرقي و جنوب شرقي سفر كنيد، بهتر است اين زمان را براي سفر به اسپانيا انتخاب نكنيد.

جاذبه هاي گردشگري اسپانيا

در سفر به اسپانيا مي‌توانيد از جاذبه هاي گردشگري بي نظيري بازديد كنيد. در ادامه شما را با تعدادي از جاذبه هاي گردشگري اين كشور آشنا مي كنيم. از جمله مشهورترين جاذبه هاي گردشگري اسپانيا مي‌توان به سن لورنزو د ال اسكوريال، ميدان پلازا مايور، كليسا سويا، مسجد قرطبه، موزه پرادو، كليسا ساگرادا فاميليا، كاخ الحمرا، باغ جنر اليف، موزه گوگنهايم، كليسا سنت جيمز، خيابان رامبلا، شهر تولدو و شهر سفيد آندلس اشاره كرد.

سن لورنزو د ال اسكوريال: سن لورنزو يكي از جاذبه هاي طبيعي اسپانيا است كه به شما نيز توصيه مي كنيم در سفر به اسپانيا از اين جاذبه گردشگري ديدن كنيد. اين روستا در قسمت شمال غربي شهر مادريد واقع‌ شده است و شامل بخش هاي متنوعي نظير كليسا، كتابخانه، تفريحگاه و موزه مي باشد.

[caption id="attachment_10895" align="aligncenter" width="780"]جاذبه هاي گردشگري اسپانيا جاذبه هاي گردشگري اسپانيا[/caption]

ميدان پلازا مايور: ميدان پلازا مايور مركز شهر مادريد و از اصلي ترين ميدان هاي اين شهر مي باشد كه قدمتش به قرن شانزدهم ميلادي باز مي گردد. در حال حاضر اين منطقه يكي از جاذبه هاي گردشگري اسپانيا است و دسترسي به آن بسيار آسان مي باشد.

هزينه هاي سفر به اسپانيا

قطعا شما براي سفر به اسپانيا با تور اسپانيا و يا تور اروپا بايد هزينه هايي را پرداخت نماييد. در اين بخش مي خواهيم ليستي از اصلي ترين هزينه هاي شما در سفر به اسپانيا را مرور كنيم. بخشي از هزينه ها به عنوان هزينه اصلي و بخش ديگر به عنوان هزينه جانبي بايد در نظر گرفته شوند. هزينه هاي اصلي مانند هزينه هاي ثابت بليط هواپيما، هزينه اقامت در هتل و هزينه بليط مراكز گردشگري مي باشند. اما هزينه هاي جانبي مي‌توانند شامل هزينه خورد و خوراك، هزينه خريد در مراكز گردشگري و مراكز خريد و هزينه حمل و نقل درون شهري شود. خوشبختانه براي هزينه هاي ثابت به راحتي مي‌توان برنامه ريزي كرد، اما براي هزينه هاي جانبي بايد كاملا ريز و دقيق شويد و برنامه ريزي درستي داشته باشيد تا در سفر به اسپانيا دچار مشكل نشويد.

[caption id="attachment_10897" align="aligncenter" width="780"]هزينه هاي سفر به اسپانيا هزينه هاي سفر به اسپانيا[/caption]

بهترين هتل هاي اسپانيا

اما همان طور كه گفتيم يكي از اصلي ترين هزينه هاي سفر به اسپانيا و هر كشور خارجي، هزينه اقامت در آن كشور مي باشد. البته اگر بحث هزينه را كنار بگذاريم شاخص هاي ديگري نيز هستند كه براي افراد اهميت داشته باشند. براي مثال كيفيت خدمات، تميزي اتاق ها، امكانات هتل و سطح دسترسي ها از ديگر عواملي است كه براي انتخاب يك هتل خوب بايد مد نظر قرار گيرند. اما در ادامه مي خواهيم شما را با بهترين هتل هاي اسپانيا كه استانداردها را به خوبي دارند، آشنا كنيم. از جمله مهمترين و با كيفيت ترين هتل هاي اسپانيا مي‌توان به هتل يورو استارز مادريد، هتل پوئرتا امريكا، هتل اربن مادريد، هتل يورو استارز سوييتس ميرا سيرا و هتل ريتز مادريد اشاره كرد.

[caption id="attachment_10898" align="aligncenter" width="780"]بهترين هتل هاي اسپانيا بهترين هتل هاي اسپانيا[/caption]

باكيفيت ترين رستوران هاي اسپانيا

غذا و خوراك جزء لاينفك زندگي است و حتي در سفر به اسپانيا و يك كشور خارجي نيز شما مي بايست به خورد و خوراك تان توجه داشته باشيد. معمولا بهترين رستوران هاي اسپانيا براي تمام ذائقه ها غذاي مناسب طبخ مي كنند. به همين خاطر مي خواهيم ليستي از بهترين رستوران هاي اسپانيا را ارائه كنيم. بهترين رستوران هاي اسپانيا شامل رستوران لا بيبليوتكا، رستوران سنتي كلوني، رستوران ويريديانا، رستوران DiverXO، رستوران Dstage، رستوران كبو، رستوران Ramon Frixa  رستوران بوتين مي باشد.

[caption id="attachment_10899" align="aligncenter" width="780"]باكيفيت ترين رستوران هاي اسپانيا باكيفيت ترين رستوران هاي اسپانيا[/caption]

بهترين مراكز خريد در اسپانيا

اما از هر چه كه بگذريم از خريد در خيابان هاي مادريد و اسپانيا نمي‌توان به راحتي گذشت. در اسپانيا مي‌توانيد بزرگ ترين مراكز خريد جهان را ببينيد. مخصوصا اگر در خيابان هاي معروف مادريد قدم بگذاريد، انبوهي از مراكز خريدي را مي بينيد كه برندهاي معروف جهان را به فروش مي رسانند. از جمله مشهورترين و بزرگ ترين مراكز خريد اسپانيا مي‌توان به مركز خريد زانادو مادريد، مركز خريد پلازا نورته 2 در مادريد، مركز خريد اي بي سي مادريد، مركز خريد ماري مگنوم بارسلون و مركز خريد لي لا دياگونال بارسلون اشاره كرد.

[caption id="attachment_10900" align="aligncenter" width="780"]بهترين مراكز خريد در اسپانيا بهترين مراكز خريد در اسپانيا[/caption]

در صورت نياز به مشاوره و راهنمايي براي سفر به اروپا با شماره همراه ۰۹۱۰۷۶۳۶۳۲۶ تماس بگيريد.

آژانس سفري ديگر مجري مستقيم در خصوص بليط اسپانيا، وقت سفارت اسپانيا، ويزاي اسپانيا، تور اسپانيا و تور اروپا 88851080-021.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.