یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۰۳

هتل‌هاي استكهلم

۵ بازديد

هتل‌هاي استكهلم

معرفي هتل هاي استكهلم .اگر قصد سفر به كشور سوئد اين كشور زيبا و تاريخي اروپايي و اقامت در پايتخت اين كشور شهر استكهلم را داريد و مهمترين دغدغه شما محل اقامتتان در اين شهر است خوب است كه قبل از سفر اطلاعات لازم در خصوص هتل‌هاي استكهلم و امكاناتي كه اين هتل‌ها دارند داشته باشيد تا با خيالي آسوده و اطلاعات كامل قبل از سفر محل اقامت خودتان را مشخص كنيد. استكهلم به دليل مسافران و توريست هاي فراواني كه با رزرو تور استكهلم و يا تور اروپا به اين شهر سفر مي‌كند داراي هتل‌هاي زياد با امكانات بي نظير و خاص هتل‌هاي كشورهاي اروپايي است كه از اقامت در آن‌ها هرگز پشيمان نخواهيد شد. در ادامه مطالب اطلاعات بيشتر و كامل تري در مورد هتل‌هاي استكهلم در اختيارتان قرار خواهيم داد. با اقامت در هتل هاي استكهلم از امكانات بي نظير اين هتل ها بهره مند خواهيد شد .

استكهلم پايتخت كشور سوئد

در اين مطلب سعي داريم كه اطلاعات لازم در مورد هتل‌هاي استكهلم را برايتان شرح دهيم. ولي لازم دانستيم كه در ابتدا اطلاعات كوتاه و مختصري در مورد كشور سوئد و شهر استكهلم در اختيارتان بگذاريم تا با اين كشور و شهر اروپايي بيشتر آشنا شويد. كشور سوئد در قسمت شمال قاره اروپا واقع شده و در شبه جزيره اسكانديناوي قرار دارد. حكومت اين كشور پادشاهي مشروطه بوده و زبان رسمي مردمش سوئدي مي‌باشد. واحد پول اين كشور كرون بوده و از لحاظ سطح زندگي و رفاهي مردم سوئد در رتبه بالايي نسبت به ساير كشورهاي اروپايي قرار دارند. با سفر به شهر استكهلم با تور استكهلم و يا تور اروپا شما مي‌توانيد از جاذبه‌هاي تاريخي و گردشگري اين كشور بازديد كنيد. بهترين زمان سفر به اين شهر در ماه‌هاي بهار و تابستان مي‌باشد چون طولاني‌ترين ساعات روشنايي در اين فصل خواهد بود در فصل پاييز و زمستان شما كمتر از 6 ساعت روشنايي و نور خورشيد را دريافت خواهيد كرد.از شهرهاي مهم سوئد مي توان استكهلم - گوتنبرگ و مالمو را نام برد .

[caption id="attachment_11319" align="aligncenter" width="780"]هتل‌هاي استكهلم هتل‌هاي استكهلم[/caption]

در سفر خود به اين شهر هيچ گونه نگراني بابت اقامت خود نداشته باشيد اين شهر به دليل اينكه هميشه ميزبان مسافران تور استكهلم و يا تور اروپا است مملو از هتل‌هاي بسيار زيبا و مدرن مي‌باشد كه بيشترين امكانات خدماتي و رفاهي را دارند. و با خدمات ويژه‌ اي كه به ميهمانان خود مي‌دهند جزء بهترين و معروف‌ ترين هتل‌ها در دنيا محسوب مي‌شوند. در ادامه چند نمونه از بهترين هتل‌هاي استكهلم را معرفي كرده و خدماتي را كه ارائه مي‌دهند را برايتان بازگو خواهيم كرد.

بهترين و معروف‌ترين هتل‌هاي استكهلم

از معروف‌ترين هتل‌هاي اين شهر مي‌توان هتل بست وسترن كوم استكهلم، هتل اتچ، بو هتل، كلاريون هتل ساين، استوري هتل، ويت هتل، سي استكهلم، نورديك لايت هتل، هتل ميكرو و هتل اسكانديك مالمان را نام برد. در اين مطلب قصد داريم امكانات رفاهي برخي از اين هتل‌ها را برايتان شرح دهيم.

[caption id="attachment_11320" align="aligncenter" width="780"]بهترين و معروف‌ترين هتل‌هاي استكهلم بهترين و معروف‌ترين هتل‌هاي استكهلم[/caption]

هتل اتچ

هتل اتچ استكهلم يكي از معروف‌ترين و مدرن‌ترين هتل‌هاي استكهلم است كه به تازگي باز سازي شده و نام هتل اتچ بر روي آن گذاشته شده است. براي بسياري از مردم نام قديم آن يعني هتل آپارتمان تلفن پلاس استكهلم آشنا مي‌باشد. اين هتل بازسازي شده‌ مدرن و شيك در نزديكي شهر استكهلم با فاصله‌اي حدود يك كيلومتر قرار دارد و اين مهم‌ترين دليل محبوبيت و استقبال مسافران و توريست ها از اين هتل مي‌باشد.

[caption id="attachment_11321" align="aligncenter" width="780"]هتل اتچ هتل اتچ[/caption]

رستوران هتل اتچ استكهلم

در رستوران هتل اتچ استكهلم شما امكان تست انواع غذاهاي معروف و خوشمزه كشور سوئد و غذاهاي بين الملل را خواهيد داشت. تنوع غذاهاي رستوران اين هتل بسيار زياد بوده و بوفه صبحانه اين هتل نيز هر روز صبح با انواع صبحانه‌هاي لذيذ و خوشمزه در خدمت مهمانان و مسافران خواهد بود. در لابي اين هتل نيز مي‌توانيد انواع قهوه‌هاي خوشمزه را ميل كنيد.

امكانات تفريحي و سرگرمي هتل اتچ

در اين هتل شما از بهترين امكانات تفريحي مانند سونا، باشگاه ورزشي، اسنوكر، باشگاه ورزشي و ساير امكانات كه لازمه‌ يك هتل مدرن و لوكس است بهره مند خواهيد شد. فاي سبزي كه در نزديكي اين هتل وجود دارد بهترين مكان براي استراحت و تفريح شما مي‌تواند باشد.

هتل بست وسترن كوم استكهلم

از ديگر هتل‌هاي استكهلم هتل بست وسترن است. هزينه اقامت در اين هتل زياد نبوده و با توجه به امكانات فراوانش قيمت مناسبي براي اقامت دارد. نزديكي به مترو و قرار گرفتن در مركز شهر از ويژگي‌هاي مهم اين هتل مي‌باشد كه باعث شده مسافران زيادي در اين هتل اقامت كنند. هزينه اقامت در اين هتل نيز با توجه به امكاناتش بسيار مناسب مي‌باشد.

[caption id="attachment_11322" align="aligncenter" width="780"]هتل بست وسترن كوم استكهلم هتل بست وسترن كوم استكهلم[/caption]

رستوران هتل بست وسترن

اين رستوران با انواع غذاهاي اصيل و بين المللي از ميهمانان و مسافران پذيرايي كرده و طعم و مزه غذاها در رستوران اين هتل بي نظير است. سرو صبحانه نيز به صورت رايگان در اتاق مسافران انجام مي‌شود. شما امكان استفاده از انواع نوشيدني‌هاي سرد و گرم را نيز در اين هتل داريد.

امكانات تفريحي هتل

امكانات تفريحي كه اين هتل را از ساير هتل‌هاي استكهلم متمايز كرده است باشگاه ورزشي و كلاس‌هاي يوگا و پيلاتز مي‌باشد. سونا، زمين بسكتبال و استخر نيز از ديگر ويژگي‌هاي خاص اين هتل مي‌باشد. در هتل‌هاي استكهلم شما مي‌توانيد از تمامي امكانات تفريحي به صورت رايگان استفاده كنيد.

خدمات رفاهي هتل بست وسترن كوم استكهلم

از مهمترين ويژگي اين هتل مي‌توان به تسلط كاركنان هتل به زبان‌هاي انگليسي، فنلاندي، يوناني و آلماني اشاره كرد. اين هتل يكي از معروف‌ ترين هتل‌هاي استكهلم بوده و امكانات ويژه‌اي را براي افراد معلول جسمي در نظر گرفته است. پذيرش در اين هتل به صورت 24 ساعته انجام شده و پاركينگ اختصاصي و اينترنت بي سيم رايگان از ديگر ويژگي‌هاي هتل بست وسترن كوم استكهلم مي‌باشد.

[caption id="attachment_11323" align="aligncenter" width="780"]خدمات رفاهي هتل بست وسترن كوم استكهلم خدمات رفاهي هتل بست وسترن كوم استكهلم[/caption]

استوري هتل

 از ديگر هتل‌هاي استكهلم كه با توجه به خدمات ارائه شده قيمت ارزان و مناسبي دارد استوري هتل مي‌ باشد كه به دليل واقع شدن در مركز شهر از موقعيت مكاني خوبي برخوردار بوده و شما مشكلي در زمينه تردد در شهر نخواهيد داشت. سبك و ديزاين هتل از شهر نيويورك آمريكا الهام گرفته شده و زيبايي و جذابيت خارق العاده اي دارد.

[caption id="attachment_11324" align="aligncenter" width="780"]استوري هتل استوري هتل[/caption]

نورديك لايت هتل

هتل نورديك در شهر استكهلم در كنار ايستگاه مركزي واقع شده كه دسترسي به تمام نقاط شهر را براي شما آسان كرده است. اتاق‌هاي اين هتل عايق صدا بوده و هيچ گونه صدايي در اين اتاق‌ها احساس نخواهيد كرد. غذاهاي رستوران اين هتل نيز بسيار متنوع و لذيذ بوده و در اين رستوران صبحانه ارگانيك نيز سرو مي‌شود. اقامت در اين هتل كه از بهترين هتل‌هاي استكهلم است را به شما پيشنهاد مي‌كنيم.

[caption id="attachment_11325" align="aligncenter" width="780"]نورديك لايت هتل نورديك لايت هتل[/caption]

هتل ميكرو

از ديگر هتل‌هاي استكهلم هتل ميكرو مي‌باشد كه در مركز شهر واقع شده و علاوه بر خدمات معمول ساير هتل‌ها شما مي‌توانيد از اينترنت رايگان و نيز ديگر امكانات بهره مند شويد. اين هتل 33 اتاق داشته كه در بيشتر مواقع تمامي اتاق‌ها مملو از مسافران و توريست ها مي‌باشد.

[caption id="attachment_11326" align="aligncenter" width="780"]هتل ميكرو هتل ميكرو[/caption]

قيمت هتل‌هاي استكهلم

براي دانستن قيمت هتل‌هاي استكهلم كافي است با وارد كردن نام هتل و تاريخ سفر خود در موتورهاي جستجو قيمت هتل‌هاي استكهلم را مشاهده كنيد. با وارد كردن نام هتل شما مي‌توانيد تصاوير مربوط به اتاق‌ها و امكاناتي را كه اين هتل‌هاي استكهلم دارند مشاهده كنيد. قيمت هتل‌هاي استكهلم بسته به امكانات و تعداد ستاره‌ها و خدماتي كه هتل‌ها به شما مي‌دهند و زمان سفرتان داشته و اينكه در كدام قسمت از شهر واقع شده‌اند. نوع اتاق و ظرفيت نفرات آن نيز يكي از موارد تعيين كننده قيمت اتاق در هتل‌هاي استكهلم مي‌باشد. بدون شك هر چه درجه امتياز و ستاره هتل بيشتر باشد شما بايد هزينه بيشتري را براي اقامت در اين هتل‌ها پرداخت كنيد.

تصوير 9

در كدام قسمت شهر استكهلم هتل رزرو كنيم

اگر شما براي انجام كار به اين شهر سفر كرده‌ايد و سفر شما كاري مي‌باشد توصيه ما به شما انتخاب هتل در مركز شهر استكهلم مي‌باشد. چون تردد و رفت و آمد براي شما راحت‌ تر بوده و مجبور نخواهيد بود هزينه زيادي بابت كرايه تاكسي پرداخت كنيد و اگر هزينه هتل در اين مناطق كمي هم بالا باشد باز اين كار به نفع شما خواهد بود. اگر قصد مسافرت ويا گردش و تفريح را داريد باز به دلايل ذكر شده اقامت در هتل‌هاي مركز شهر استكهلم را به شما پيشنهاد مي‌كنيم. با اقامت در هتل‌هاي استكهلم شما مي‌توانيد از سيستم حمل و نقل اين شهر مانند اتوبوس و مترو كه بسيار دقيق و منظم مي‌باشد با هزينه‌اي بسيار اندك استفاده كنيد و به راحتي در سطح شهر تردد كنيد. در مطالب بالا با بهترين هتل‌هاي استكهلم آشنا شديد اميدواريم كه با سفر به اين شهر و اقامت در هتل‌هاي استكهلم خاطره‌اي خوش و به ياد ماندني از سفر و هتل‌هاي استكهلم براي خود و عزيزانتان بسازيد.

در صورت نياز به مشاوره و راهنمايي براي سفر به اروپا با شماره همراه ۰۹۱۰۷۶۳۶۳۲۶ تماس بگيريد.

 آژانس سفري ديگر مجري مستقيم و بي واسطه در خصوص بليط سوئد، وقت سفارت سوئد، ويزاي سوئد، تور سوئد و تور اروپا ميباشد. ۸۸۸۵۱۰۸۰-۰۲۱

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.