هتل هاي وين

تور اروپا

یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۰۳

هتل هاي وين

۷ بازديد

هتل هاي وين

هتل يكي از مهم ترين عواملي است كه باعث راحتي سفر و لذت بردن از آن مي شود. شهر وين داراي هتل هاي مختلفي است كه هر كدام با توجه به امكانات و موقعيت مكاني خود داراي درجه خاصي هستند. با كمي جستجو مي توانيد بهترين هتل هاي وين را با توجه به شرايط خود رزرو كنيد. برخي از معروف ترين هتل هاي وين عبارتند از هتل مليا وينا، هتل ترند اتريش، راديسون بلو، بتهوون و بسياري ديگر كه هر كدام از يك نظر مورد توجه قرار گرفته اند. اگر در حين جستجو با ليستي از هتل هاي وين برخورد كرده ايد و اين موضوع باعث ترديد و تعلل شما شده است، ابتدا سعي كنيد تا انتخاب هاي خود را بر اساس اولويت هاي خود محدود كنيد. بي شك هر يك از هتل هاي وين امكاناتي دارند كه شما به دنبال آن هستيد. در اينجا ما با معرفي برخي از مشهورترين هتل هاي وين اين امكان را براي شما فراهم كرده ايم كه به راحتي با كسب اطلاعات، براي رزرو هتل مورد نظر خود اقدام كنيم.

هتل لامي وين

هتل لامي يكي از معروف ترين هتل هاي وين است كه در مركز شهر واقع شده است و نزديكي آن به كليساي جامع سن يك مزيت به شمار مي رود. نزديكي اين هتل به مراكز خريد گرابن و كول ماركت و همچنين برخي از جاذبه هاي محبوب گردشگران تور وين و يا تور اروپا مانند هوفنبرگ و آلبرتينا يكي ديگر از علت هاي انتخاب اين هتل به عنوان يكي از بهترين هتل هاي وين مي باشد. برخي از امكانات هتل شامل صندوق امانات، ميني بار، سرويس بهداشتي شيك، صبحانه سلف سرويس، خشكشويي، اينترنت پرسرعت رايگان و غيره مي شود. در صورتي كه بخواهيد از اين هتل به مكان هاي ديگر شهر برويد، نيازي نيست نگران باشيد. اين هتل به ايستگاه اتوبوس و همچنين مترو نزديك است.

[caption id="attachment_11371" align="aligncenter" width="780"]هتل هاي وين هتل هاي وين[/caption]

هتل مليا وينا

اگر به دنبال يك هتل 5 ستاره لوكس در شهر وين مي گرديد، هتل مليا وينا مي تواند يك انتخاب خوب از هتل هاي وين باشد. اين هتل با مركز شهر 5 كيلومتر فاصله داشته و نزديكي آن به جاذبه هاي گردشگري شهر وين يك پوئن مثبت براي گردشگران تور وين و يا تور اروپا به شمار مي رود. هتل داراي 253 سوئيت و اتاق مي باشد كه هر كدام با داشتن تجهيزات كامل، به راحتي توانسته اند نياز مسافران را برآورده كنند. برخي از خدماتي كه شما در اين هتل مانند بسياري از هتل هاي وين، شاهد آن هستيد شامل اينترنت رايگان، تلويزيون، سيستم تهويه عالي، ميز كار، سرويس بهداشتي مجهز، قهوه ساز و غيره مي باشد. برخي ديگر از امكانات اين هتل كه باعث برتري آن در ميان مسافران شده است شامل پاركينگ، سالن ورزشي، فضاي باز، ترانسفر فرودگاهي، خدمات تبديل ارز و غيره مي شود. نماي زيبايي كه اين هتل (نماي داخلي و خارجي) دارد باعث شده است توجه افراد زيادي به آن جلب شود و آن را به عنوان يكي از لوكس ترين هتل هاي وين بدانند.

هتل ساچر وين

هتل ساچر وين در سال 1876 در و ين كشور اتريش تاسيس شده است و در نزديكي سالن اپرا دولتي قرار گرفته است. تاكنون افراد مشهور زيادي در اين هتل اقامت داشته اند كه شما مي توانيد به راحتي تصاوير آنها را در گالري عكس هتل تماشا كنيد. هتل ساچر داراي 149 اتاق مي باشد كه هر كدام از آنها با تمامي امكانات و دكوراسيون زيبا و خاص، پذيراي مهمانان گرانقدر هستند. از جمله امكانات ورزشي هتل شامل يك باشگاه ورزشي، اسپا، سونا فنلاندي و اتاق بخار نمكي اشاره كرد كه بسيار مورد پسند مسافران قرار گرفته است. خدماتي نظير كلوب كودكان نيز بسيار باعث علاقه كودكان به اين هتل شده است. رستوران اين هتل در يك محل جذاب با غذاهاي خوش طعم و عالي، پذيراي مهمانان است و به آنها لذت تجربه طعم غذاهاي مختلف را تقديم مي كند.

[caption id="attachment_11373" align="aligncenter" width="780"]هتل ساچر وين هتل ساچر وين[/caption]

هتل لوكس پالاس هانسن وين

بسياري از افرادي كه با خانواده و رزرو تور وين و يا تور اروپا به وين سفر كرده اند، از ميان هتل هاي وين هتل پالاس هانسن را براي اقامت خود انتخاب مي كنند. اين هتل با داشتن خدمات مخصوص براي كودكان به والدين اين اجازه را مي دهد تا با پرداخت هزينه اضافه، ساعتي بدون حضور فرزند به تفريح و گردش بپردازند. هتل پالاس هانسن يكي از هتل هاي وين 5 ستاره و گران قيمت است كه خدمات بسيار خوبي براي قرارهاي كاري نيز ارائه مي دهد. برخي از امكانات هتل عبارتند از اينترنت رايگان در تمام هتل، نگهداري حيوانات خانگي، صبحانه در اتاق، سالن ورزشي و اسپا، استخر سرپوشيده و روباز، پرسنل مجرب و كارآزموده و غيره. يكي از مزيت هاي اين هتل اين است كه شما مي توانيد در صورت لغو سفر، تا يك روز قبل تاريخ رزرو به صورت رايگان اتاقي را كه رزرو كرده ايد را كنسل كنيد.

[caption id="attachment_11374" align="aligncenter" width="780"]هتل لوكس پالاس هانسن وين هتل لوكس پالاس هانسن وين[/caption]

هتل بتهوون وين

هتل بتهوون يكي از هتل هاي وين 4 ستاره است كه در نزديكي جاذبه هاي شهر و همچنين ايستگاه مترو قرار دارد. اين هتل امكانات بسيار خوبي براي افراد كم توان يا معلول و همچنين خانواده هايي كه داراي حيوانات خانگي يا فرزند كوچك هستند فراهم مي كند. پرسنل اين هتل به 8 زبان زنده دنيا تسلط دارند و امكاناتي نظير ماساژ، سونا، كتابخانه، اينترنت رايگان و غيره در آن به چشم مي خورد. شما مي توانيد به راحتي با اعضاي خانواده خود به اين شهر سفر كنيد و با اقامت در اين هتل وين، به قرارهاي كاري خود در همين هتل رسيدگي كنيد.

[caption id="attachment_11375" align="aligncenter" width="780"]هتل بتهوون وين هتل بتهوون وين[/caption]

هتل كلاسيك

اگر به دنبال يك هتل 3 ستاره با شرايط و امكانات عالي هستيد، هتل كلاسيك مي تواند بهترين انتخاب از ميان ديگر هتل هاي وين براي شما باشد. اين هتل يك محل عالي براي قرارهاي كاري بوده و بسيار مناسب مسافرت هاي خانوادگي مي باشد. نزديكي اين هتل به ايستگاه مترو يك مزيت به شمار رفته و به شما اين امكان را مي دهد تا با استفاده از مترو به هرجا كه دوست داريد خود را برسانيد. برخي از امكانات اين هتل شامل اينترنت رايگان در سراسر هتل، آسانسور، سالن ورزشي، سونا، خدمات دهي 24 ساعته پرسنل و صندوق امانات مي باشد. يكي از مهم ترين ويژگي هاي اين هتل داشتن پرسنلي است كه به 5 زبان زنده دنيا تسلط دارند، بنابراين شما مي توانيد بدون هيچ مشكلي اطلاعات لازم را از آنها كسب كنيد.

[caption id="attachment_11376" align="aligncenter" width="780"]هتل كلاسيك هتل كلاسيك[/caption]

هتل رسونانز وين

اگر به دنبال هتلي در نزديكي پارك واگارتن و نزديك به مترو با قيمت مناسب مي گرديد، هتل رسونانز يكي از هتل هاي وين است كه در اين محل قرار دارد. هتل رسونانز وين در منطقه ليوپولداشتاد قرار گرفته است و امكاناتي نظير آسانسور، اينترنت رايگان در لابي، صندوق امانت و سرويس دهي عالي بسيار مورد قبول واقع شده است. پرسنل اين هتل 3 ستاره مي توانند براي شما تور اتريش مورد نظرتان را رزرو كنند و بليط تئاتر نيز تهيه كنند. خدمات بي نظير در اين هتل، يك سفر بيادماندني را با كمترين هزينه براي شما رقم خواهد شد.

[caption id="attachment_11377" align="aligncenter" width="780"]هتل رسونانز وين هتل رسونانز وين[/caption]

هتل اينتركانتيننتال وين

اگر به دنبال يك اقامت رويايي همچون اشراف زاده ها هستيد و هيچ نگراني بابت هزينه هاي هتل هاي وين نداريد، اقامت در هتل اينتركانتيننتال مي تواند دقيقا همان چيزي باشد كه به دنبال آن هستيد. اين هتل در قلب شهر وين واقع شده است و يكي از خاص ترين و لوكس ترين هتل هاي وين مي باشد. اين هتل همچون بسياري از هتل هاي وين در نزديكي ايستگاه مترو قرار دارد. اتاق هاي هتل اينتركانتيننتال داراي امكاناتي نظير اينترنت رايگان، سيستم تهويه بي نظير، تلويزيون و غيره مي باشد. شما مي توانيد به راحتي از امكانات ورزشي هتل (سونا، باشگاه ورزشي) استفاده كنيد. حضور كارمندان و پرسنل به صورت 24 ساعته به شما كمك مي كند تا در صورت بروز هرگونه مشكل شما را راهنمايي كنند. رستوران اين هتل براي شما انواع غذاهاي سنتي و مدرن را ارائه مي دهد تا هر كدام را كه دوست داريد براي تنوع انتخاب كنيد. خشكشويي، ترانسفر فرودگاهي، سالن كنفرانس، پاركينگ سرپوشيده و غيره برخي از امكانات تكميلي اين هتل به شمار مي روند.

در صورت نياز به مشاوره و راهنمايي براي سفر به اروپا با شماره همراه 09107636326 تماس بگيريد.

آژانس سفري ديگر مجري مستقيم و بي واسطه در خصوص بليط اتريش، وقت سفارت اتريش، ويزاي اتريش، تور اتريش و تور اروپا ميباشد. 88851080-021.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.